Auto NewsNews

Η Koenigsegg γιορτάζει τα 20 χρόνια του CC8S με το CC850


Μοιράσου το....

Το CC8S ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε η Koenigsegg πίσω στο 2002 και για να γιορτάσει την επέτειο των 20 χρόνων του, η σουηδική φίρμα δημιούργησε ένα νέο μοντέλο-φόρο τιμής, το CC850.

Το 2022 είναι επίσης η χρονιά που ο ιδρυτής της εταιρείας Christian von Koenigsegg γίνεται 50 ετών, οπότε το αρχικό σχέδιο ήταν να κατασκευαστούν μόλις 50 αντίγραφα του CC850.

Λόγω όμως της αυξημένης ζήτησης, η Koenigsegg αποφάσισε να αυξήσει τους αριθμούς παραγωγής στα 70 αντίγραφα.

Από το εξωτερικό, είναι σαφές ότι το CC850 έχει αρκετή σχεδιαστική επιρροή από το CC8S. Μπορούμε να δούμε τυπικά χαρακτηριστικά της Koenigsegg, όπως οι τροχοί, το παρμπρίζ, οι τεράστιες πλαϊνές εισαγωγές και φυσικά οι πόρτες.

Το εσωτερικό είναι επίσης λίγο παλαιικό, καθώς το CC850 προσφέρεται με έναν χειροκίνητο επιλογέα ταχυτήτων (με αυτόματη λειτουργία, αλλά περισσότερα για αυτό αργότερα) και ένα αναλογικό σύστημα οργάνων.

Οι περιστροφικοί διακόπτες του CC8S στο ταμπλό θεωρήθηκαν προφανώς πολύ ρετρό για το CC850 και στη θέση τους μπορούμε να δούμε μια οθόνη αφής. Υπάρχει επίσης άφθονο εκτεθειμένο ανθρακονήματα και ένα ζευγάρι πολύ λεπτά μπάκετ καθίσματα.

Παρά τις ομοιότητες με το CC8S, κάτω από το καπό, το CC850 μοιάζει πολύ περισσότερο με τα τελευταία hypercars Gemera, Jesko και Regera της εταιρείας (ή “megacars” σύμφωνα με την Koenigsegg). Ένας V8 κινητήρας 5,0 λίτρων, διπλού τούρμπο, αποδίδει 1.366 ίππους, διπλάσια από την ισχύ του CC8S. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα 1385 Nm ροπής. Ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα και δεν χρησιμοποιεί βολάν για να βελτιώσει την απόκριση, ενώ η κόκκινη γραμμή του στροφόμετρου βρίσκεται στις 8.500 σ.α.λ.!

Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων που προσφέρει χειροκίνητη και αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων. Η διάταξη δεν είναι απλώς για επίδειξη, καθώς μπορούμε να δούμε τρία πεντάλ στο χώρο των ποδιών του οδηγού. Το “Engage Shift System”, όπως το αποκαλεί η Koenigsegg, μπορεί να αλλάξει τις σχέσεις του κιβωτίου έξι σχέσεων για να προσφέρει ποικίλες επιδόσεις ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης που βρίσκεστε, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει εννέα σχέσεις για μια πιο ξεκούραστη οδηγική εμπειρία.

Η Koenigsegg πέτυχε βάρος 1.385 κιλά για το CC850, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και πάνελ από Kevlar στο μονοκόκ πλαίσιό της. Δεν έχουμε μάθει ακόμη στοιχεία επιδόσεων, αλλά αναμένουμε χρόνο 0-100 χλμ./ώρα κάτω των τριών δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα πολύ πάνω από τα 350 χλμ./ώρα!


Μοιράσου το....
Related posts
Auto NewsNews

H νέα σειρά Abarth 595/695 διαθέσιμη στην ελληνική αγορά [τιμές]

Moto NewsNews

Ο ΣΕΜΕ αιτήθηκε την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Auto NewsNews

Αποκάλυψη για το νέο Ford E-Tourneo Custom

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!