Η χρονιά που έρχεται μας επιφυλάσσει εκπλήξεις στο νέο ηλεκτροκίνητο πρωτάθλημα ETCR, το οποίο αναμένεται συναρπαστικό, μιας και σύμφωνα με τους κανόνες οι διαγωνιζόμενοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα αμαξώματα των σημερινών TCR αυτοκινήτων, απλά με την προσθήκη ηλεκτρικού κινητήρα.
Πρώτη η Cupra δήλωσε συμμετοχή στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα με το Leon των 670 ίππων και των δύο κινητήρων, που έθεσε και τη βάση για τους άλλους κατασκευαστές. Βάσεις που μεταφράζονται σε 3,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και σε τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα.
Τώρα έφτασε και η σειρά της Hyundai να αποκαλύψει το δικό της διαγωνιζόμενο, το Veloster N ETCR. Τεχνικά χαρακτηριστικά για το νέο αγωνιστικό δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί βέβαια, πέρα από το γεγονός ότι το νέο μοντέλο θα φέρει τον κινητήρα στη μέση και θα είναι πισωκίνητο.
Αντίστοιχες εκδόσεις για αγώνες πελατών, όπως τα i20 R5, i30 N TCR και Veloster N TCR θα προσφέρονται από την εταιρεία, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινωθεί το αν θα έχουν ηλεκτρικούς ή συμβατικούς κινητήρες.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το νέο αγωνιστικό Veloster N ETCR κάνει την αρχή για την εταιρεία και αν κρίνουμε από τα εντυπωσιακά γραφικά του, αναμένεται σίγουρα να κάνει πάταγο στις πίστες…