Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 3.902 κ.εκ. της Ferrari κέρδισε ακόμα ένα βραβείο ως ο καλύτερος κινητήρας διεθνώς, με τις «μικρότερες» εκδόσεις του να κερδίζουν και αυτές στις υπόλοιπες κατηγορίες.
Πλέον ο διαγωνισμός χωρίζεται σε κατηγορίες ανά 100 ίππους, ξεκινώντας από τους κινητήρες «κάτω των 150 ίππων» και φτάνοντας έως εκείνους με «πάνω από 650 ίππους». Τα κινητήρια σύνολα μπορούν πλέον να διεκδικήσουν βραβείο ανεξάρτητα από την πηγή της δύναμής τους και έτσι στο διαγωνισμό συμμετέχουν βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, ελαφρώς και πλήρως υβριδικά, καθώς επίσης και ηλεκτρικά σύνολα.
Κάποια ακόμα βραβεία που δόθηκαν περιελάμβαναν τον 999 κ.εκ. κινητήρα EcoBoost της Ford, τον δίλιτρο τούρμπο EA888 της Audi και τον V8 4 λίτρων M197 της AMG, ενώ ξεχώρισε η νίκη του e400 ηλεκτροκινητήρα της JLR στις κατηγορίες 350-450 ίππων, καλύτερων ηλεκτροκινητήρων και καλύτερου νέου κινητήρα, ενώ συνολικά, το ηλεκτρικό σύνολο τερμάτισε δεύτερο πίσω από τον V8 της Ferrari.