Η Citroën παρουσιάζει σήμερα όλες τις λεπτομέρειες του νέου, 100% ηλεκτρικού, συμπαγούς επαγγελματικού, του ë-Jumpy, το οποίο ακολουθεί τα C5 Aircross SUV Hybrid και Ami, στο εξηλεκτρισμό της γαλλικής μάρκας, ο οποίος θα κορυφωθεί με την παρουσίαση έξι ηλεκτροκίνητων μοντέλων μέσα στο 2020.
Το νέο ë-Jumpy έρχεται με δύο επιλογές όσο αφορά στη χωρητικότητα των μπαταριών και στην αυτονομία, με την πρώτη να φτάνει σε 230 χιλιόμετρα αυτονομίας (με μπαταρία 50 kWh) και τη δεύτερη σε 330 χιλιόμετρα (με μπαταρία 75 kWh), ενώ και οι δύο εκδόσεις αποδίδουν 136 ίππους με 260 Νm ροπής και έχουν μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.
Για τη διαδικασία φόρτισης, υπάρχουν τρεις τρόποι, με τον πρώτο να απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι, σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης), τον δεύτερο να γίνεται σε σταθμούς ταχείας φόρτισης και τον τρίτο να γίνεται σε δημόσιους υπερ-γρήγορους φορτιστές που μπορούν να φορτίσουν έως το 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά αν μιλάμε για την πρώτη έκδοση (50 kWh) και σε 45 λεπτά αν μιλάμε για τη δεύτερη έκδοση (75 kWh).
Παράλληλα, το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και διατίθεται σε τρία μήκη (από 4,6 m3 έως 6,6 m3 και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg), συμπεριλαμβανομένου του νέου μικρότερου XS (4,60 μέτρα), παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης.
Επιπλέον, η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις και ο ωφέλιμος όγκος -που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου- τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς.
Κλείνοντας, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy θα φτάσει στις εκθέσεις της Citroën στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, μαζί με την αντίστοιχη του Jumper, ενώ μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και η αντίστοιχη ηλεκτρική έκδοση του Berlingo Van. Έτσι, ολόκληρος ο στόλος των επαγγελματικών αυτοκινήτων της Citroën θα είναι διαθέσιμος και ως ηλεκτρικός, παράλληλα με τη διάθεση των εκδόσεων με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Περισσότερες φωτογραφίες: