H BMW παρέχει αυτοκίνητα ασφαλείας στο πρωτάθλημα του MotoGP εδώ και 20 χρόνια και τώρα θα κάνει το ίδιο με την τελευταία έκδοση της M8 Competition.
Έχοντας κάνει το ντεμπούτο της στον αγώνα της Αυστρίας, όπου ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο πέτυχε μια σημαντική νίκη στην τελευταία στροφή της πίστας, η νέα M8 Competition έχει ήδη ξεκινήσει την καριέρα της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών.
Και φαίνεται λογικό το ότι η διοργάνωση του MotoGP επέλεξε για αυτοκίνητο ασφαλείας το πιο δυνατό δημιούργημα του τομέα M της BMW, μιας και μόνο ένα αυτοκίνητο με τελική τα 300 χλμ./ώρα και χρόνο 0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δεύτερα θα μπορούσε να σταθεί επάξια δίπλα σε ένα σύνολο μοτοσυκλετών που επιταχύνουν έως και τα 320 χλμ./ώρα!
Και ενώ η τυπική έκδοση της M8 Competition διατίθεται με πληθώρα τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένου του Drift Mode και της τετρακίνησης, η BMW επέλεξε δικαιολογημένα να κάνει ένα «λίφτινγκ» στο αυτοκίνητο για τα αγωνιστικά του καθήκοντα.
Το τελικό της εξάτμισης είναι από ανθρακόνημα, έτσι ώστε η M8 Competition να ακούγεται το ίδιο συναρπαστική με τις μοτοσυκλέτες γύρω της, ενώ στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί, rollcage, σύστημα πυρόσβεσης και αγωνιστικά καθίσματα Recaro.
Επίσης τοποθετήθηκαν ειδικά αγωνιστικά ελαστικά, ενώ τη ματιά κλέβει η τεράστια αεροτομή, η οποία προέρχεται από την αγωνιστική έκδοση BMW M8 GTE. Τέλος, δεν μπορεί κανείς να παραλείψει τα διακριτικά του MotoGP, καθώς επίσης και τη μπάρα φώτων στην οροφή, χαρακτηριστική άλλωστε για ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η νέα M8 αντικαθιστά την Μ5 των 600 ίππων στα καθήκοντα αυτοκινήτου ασφαλείας του MotoGP, ενώ στη Formula E εξακολουθεί να χρησιμοποιείται μία BMW i8.
Περισσότερες φωτογραφίες: