Όλοι γνωρίζουμε την ικανότητα της Porsche να κατασκευάζει πανίσχυρα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, όπως η 520 ίππων GT3 RS. Αλλά και σε ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα ισχύος, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας μεγαλούργησαν, όπως στην περίπτωση της GT2 RS των 700 ίππων με το διπλό τούρμπο. Ωστόσο η απορία κάποιων στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού είχε να κάνει με τη νέα γενιά 992 της Porsche, και συγκεκριμένα με την απόδοση της νέας 911 Carrera S.
Έβαλαν λοιπόν τη νέα 911 Carrera στο δυναμόμετρο για να διαπιστώσουν αν οι 450 ίπποι ισχύος και τα σχεδόν 530 Nm ροπής που υποστηρίζει η εταιρεία ότι παράγει το αυτοκίνητο ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Βέβαια τα αποτελέσματα δεν θα είναι απολύτων ακριβή σε σχέση με τα νούμερα που ανακοινώνει η εταιρεία, μιας και αυτή μετρά την απόδοση στον στροφαλοφόρο, ενώ ένα δυναμόμετρο μετρά την απόδοση στον τροχό…
Έτσι, μέρος της ισχύος και της ροπής «χάνεται» στη διαδρομή μετάδοσης ώστε να κινήσει το κιβώτιο, τον στροφαλοφόρο, το διαφορικό και τους άξονες, αδυνατώντας έτσι να φτάσει στους τροχούς. Τα ποσοστά απώλειας της απόδοσης στον τροχό είναι εξαιρετικά δύσκολο να μετρηθούν με ακρίβεια, ωστόσο ένα 15% είναι μια ασφαλής παραδοχή…
Φτάνουμε έτσι λοιπόν στις μετρήσεις: Η νέα Porsche 911 Carrera παρήγαγε περί τους 414 ίππους ισχύος και 550 Nm ροπής στον τροχό, κατά τη διάρκεια τριών μετρήσεων στο δυναμόμετρο με τέταρτη ταχύτητα στο κιβώτιο.
Έτσι, παρατηρούμε μια φυσική απώλεια στην αποδιδόμενη στον τροχό ισχύ, αλλά δείτε προσεκτικά τη ροπή. Η τιμή που μετρήθηκε ξεπερνά ακόμα και αυτή που η ίδια η εταιρεία ανακοινώνει ότι το μοντέλο παράγει στον στροφαλοφόρο άξονα. Αν συνυπολογίσουμε και τις απώλειες που εκτιμήσαμε στο 15%, τότε σύμφωνα με τη μέτρηση μιλάμε για 490 ίππους ισχύος και περίπου 650 Nm ροπής στον στρόφαλο, απόδοση αισθητά αυξημένη σε σχέση με αυτή που δηλώνει η Porsche!