Η Μ2 περνάει στη δεύτερη γενιά της και εφοδιασμένη με μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα της Μ3 αποδίδει 460 ίππους και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα!
Το τμήμα υψηλών επιδόσεων M της BMW φέτος γιορτάζει τα 50 χρόνια από την ίδρυσή του και για να αναδείξει το σημαντικό αυτό ορόσημο, μας «βομβαρδίζει» με νέα «σκληροπυρηνικά» μοντέλα!
Έτσι, μετά τις νέες Μ3 και Μ4, καθώς και το αμφιλεγόμενο SUV XM τον περασμένο μήνα (δες εδώ), έφτασε τώρα η στιγμή και για τη νέα Μ2, η οποία με -επίσης- ιδιαίτερη εμφάνιση έρχεται με 460 ίππους, προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση -φυσικά- στους πίσω τροχούς!
Εμφανισιακά, το μικρό κουπέ της γκάμας Μ συμβαδίζει με τη σχεδιαστική λογική που είδαμε και στο απερχόμενο μοντέλο, αφού και εδώ στο νέο, έχουμε «φουσκωμένους» θόλους τροχών κατά 49 χλστ. εμπρός και κατά 18 χλστ. πίσω σε σχέση με την απλή Σειρά 2, με αποτέλεσμα η νέα Μ2 να δείχνει εξωφρενικά φαρδιά και να προσεγγίζει περισσότερο τις μεγαλύτερες αδερφές της, τις Μ3 και Μ4, ενώ με αυξημένες διαστάσεις κατά 11 χλστ. στο μήκος και 16 χλστ. στο πλάτος είναι ταυτόχρονα και μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά.
Στο εμπρός μέρος, έχουμε μια διευρυμένη μάσκα με διπλά νεφρά, τα οποία όμως δεν κατεβαίνουν μέχρι τον προφυλακτήρα όπως στις Μ3 και Μ4, αλλά περιορίζονται στο επάνω μέρος και από κάτω τους έχουμε τεράστιες εισαγωγές, φινιρισμένες σε μαύρο χρώμα για να δημιουργείται η οπτική εντύπωση των μεγάλων κενών ανάμεσα σε γρίλιες και προφυλακτήρα.
Στο πίσω μέρος τώρα, υπάρχει μια διάταξη με τέσσερις απολήξεις για την εξάτμιση, οβάλ φωτιστικά σώματα, αεροτομή στην άκρη του πορτμπαγκάζ και ένας μεγάλος διαχύτης -που σε συνδυασμό με τα δύο εξογκώματα κάτω των φώτων- δημιουργεί ένα «πρησμένο» πίσω μέρος. Αυτό άλλωστε είναι σε γενικές γραμμές κυρίαρχο παντού στη νέα Μ2, αφού το «πρήξιμο» πέρα από θόλους και πίσω μέρος βρίσκεται σε όλο το αμάξωμα, σε υπερβολικό μάλιστα βαθμό…
Στο εσωτερικό, η νέα Μ2 εφοδιάζεται με μπροστινά μπάκετ καθίσματα M με ηλεκτρική ρύθμιση και θέρμανση, μια κυρτή ευρεία οθόνη που «παντρεύει» τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,9 ιντσών με την οθόνη αφής των 14,9 ιντσών του συστήματος infotainment και ένα ηχοσύστημα Harman Kardon, με τη συνολική εικόνα να είναι άκρως «πολεμική»…
Κάτω από το καπό υπάρχει μια έκδοση του ίδιου υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα των 3,0 λίτρων που χρησιμοποιείται και στην τρέχουσα M3. Στη M2 ωστόσο έχει επαναρυθμιστεί για να παράγει 460 ίππους και 550 Nm ροπής. Τα νούμερα αυτά κάνουν τη νέα Μ2 να κάνει το παραδοσιακό 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και να φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα με τον ηλεκτρονικό περιοριστή και τα 285 χλμ./ώρα με την αφαίρεση αυτού, κατά το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package.
Πέρα όμως από την αναβάθμιση του κινητήρα, η νέα Μ2 έχει αναβαθμιστεί σε σχέση με την απερχόμενη και στην ανάρτηση, στο πλαίσιο που πλέον είναι πιο άκαμπτο και στο ενεργό διαφορικό Μ, που πλέον έχει 10 επίπεδα για τη ρύθμιση του συστήματος για τον ελέγχο της πρόσφυσης, με το τελευταίο φυσικά να είναι το “off”…
Τέλος, η νέα M2 εφοδιάζεται με ελαφριές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω για την ιδανική κατανομή βάρους στο 50:50 και θα διατίθεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων, όσο και με χειροκίνητο 6 σχέσεων.
Η διάθεσή της στην αγορά θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2023 και η κατασκευή της θα γίνεται στο εργοστάσιο της BMW στο Μεξικό.
Περισσότερες φωτογραφίες: