Μετά από πολλές εικασίες, η δεύτερη γενιά των Toyota GT-86 και Subaru BRZ έχει επίσημα επιβεβαιωθεί.
Η Toyota και η Subaru ανακοίνωσαν από κοινού τη συνέχιση της συνεργασίας τους, η οποία θέλει τα δύο εμπορικά σήματα να συνυπάρχουν σε νέα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου ενός αριθμού μοντέλων εξοπλισμένων με τετρακίνηση, καθώς και σειρά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της συμμαχίας, η Toyota θα αυξήσει το μετοχικό της κεφάλαιο στη Subaru στο 20% (από 15) και η Subaru θα λάβει μετοχές της Toyota.
Φήμες βέβαια υπάρχουν εδώ και αρκετό καιρό τώρα σχετικά με τη δεύτερη γενιά του διδύμου Toyota GT-86 και Subaru BRZ. Μετά από μια ανανέωση για το 2017, άρχισε να εξαπλώνεται η φήμη ότι το μέλλον τους μπορεί να είναι αμφίβολο. Με την Toyota και τη Subaru να ανακοινώνουν τώρα και επίσημα ότι δουλεύουν πάνω στη δεύτερη γενιά των σπορ κουπέ, δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχούμε και περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση για το ποιά πλατφόρμα θα υποστηρίξει τα νέα σπορ μοντέλα, αλλά δεν θα εκπλαγούμε αν πρόκειται για μια τροποποιημένη έκδοση της αρχιτεκτονικής των σημερινών μοντέλων.
Παρόλο που η Toyota διαθέτει την πλατφόρμα TNGA-L για τα μοντέλα με πίσω κίνηση, τα οχήματα που βασίζονται σε αυτή επί του παρόντος είναι τα μεγάλα μοντέλα της Lexus. Από την άλλη, η νέα παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru έχει διαμήκη διάταξη, αλλά είναι ειδικά σχεδιασμένη για εφαρμογές με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της επέκτασης της συμμαχίας, η Subaru θα επεκτείνει τη χρήση του υβριδικού συστήματος της Toyota σε περισσότερα δικά της οχήματα.
Τέλος, η Toyota και η Subaru θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης και της τεχνολογίας διασύνδεσης αυτοκινήτων.