Moto NewsNews

Επέστρεψε ανανεωμένη η Africa Twin…

Πλήρως αναβαθμισμένη, ελαφρύτερη, ισχυρότερη και με πολλές νέες τεχνολογίες επιστρέφει η Africa Twin, η οποία αναμένεται στις εκθέσεις των Ευρωπαίων εμπόρων μέσα στους επόμενους μήνες.

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης αξιοποίησαν τα περιθώρια βελτίωσης, αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τόσο της «απλής» της Africa Twin όσο και της “Adventure Sports” εκδοχής της προσδίδοντάς τους νέα ταυτότητα.

Η Africa Twin υιοθετεί ένα νέο, Euro5, παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα 1084 κ.εκ. (που αντικαθιστά τον προηγούμενο των 998 κ.εκ.).

Ανάμεσα στα μέτρα αναβάθμισης του κινητήρα είναι η βελτιωμένη βύθιση των βαλβίδων, τα αλουμινένια χιτώνια κυλίνδρων και μία νέα βαλβίδα ελέγχου καυσαερίων στο τελικό της εξάτμισης, με αποτέλεσμα να προσφέρει ισχυρότερες επιδόσεις και ταυτόχρονα να πληροί τις αυστηρότερες, νέες προδιαγραφές Euro5 για το 2020, ενώ η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί κατά 7% στους 102 ίππους και η μέγιστη ροπή αντίστοιχα κατά 6% στα 105 Nm.

Ο κινητήρας εδράζεται σε νέο πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλαίσιο, που είναι βιδωτό και όχι συγκολλημένο στο κεντρικό πλαίσιο. Το νέο, ελαφρύτερο, αλουμινένιο ψαλίδι βασίζεται στη σχεδίαση του ψαλιδιού της motocrossμοτοσυκλέτας CRF450R, για καλύτερη πρόσφυση του πίσω τροχού και βελτιωμένη αίσθηση & πληροφόρηση του αναβάτη.

Μία νέα μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων διαχειρίζεται ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων που περιλαμβάνει τα Ride by Wire και Honda Selectable Torque Control (HSTC) και νέες λειτουργίες όπως Cruise Control, Cornering ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control και Emergency StopSignals (όπου τα φλας αναβοσβήνουν αυτόματα σε ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης). Διατίθενται με έξι προγράμματα οδήγησης (riding modes): τέσσερα από αυτά προσφέρουν προκαθορισμένα (pre-set) επίπεδα ισχύος, φρένου κινητήρα και χαρακτηριστικά ABS για διαφορετικά σενάρια: Tour, Urban, Gravel και Off-road, ενώ δύο User modes επιτρέπουν στον αναβάτη να ρυθμίζει αυτές τις παραμέτρους ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Η CRF1100L Africa Twin είναι εξοπλισμένη με Οθόνη Αφής Πολλαπλών Πληροφοριών TFT 6,5 ιντσών (MultiInformation Display), στο βασικό εξοπλισμό. Το επίπεδο των πληροφοριών που εμφανίζονται στην εύχρηστη, κομψή και απέριττη οθόνη μπορεί να προσαρμοστεί στις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι πληροφορίες είναι σαφείς, ευδιάκριτες και κατανοητές με μια ματιά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Η οθόνη TFT είναι επίσης συμβατή με Apple Carplay, δίνοντας τη δυνατότητα στου αναβάτες να λαμβάνουν οδηγίες πλοήγησης, να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις, να παίρνουν μηνύματα και να ακούνε μουσική μέσω των εφαρμογών του τηλεφώνου τους.

Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μοτοσυκλέτες εφοδιασμένες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως προαιρετική επιλογή για την VFR1200F το 2010, ενώ το επιλέγουν σχεδόν οι μισοί από τους αγοραστές της Africa Twin.

Το σύστημα εξελίσσεται σταθερά την τελευταία δεκαετία. Στο DCT της νέας Africa Twin, η λειτουργία ανίχνευσης των κλίσεων κατά τις στροφές (cornering detect) γίνεται μέσω της IMU, επιτρέποντας ακόμα πιο φυσικές αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο D ή S mode.

Η CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται σε Grand Prix Red και Matte Ballistic Black Metallic, και στις δύο περιπτώσεις περιλαμβάνεται ένα εντυπωσιακό, κόκκινο υποπλαίσιο. Η έκδοση Adventure Sports διατίθεται σε τριχρωμία Pearl Glare White Tricolour -που θυμίζει την πρώτη κλασική XRV650- και σε Darkness BlackMetallic.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!