Auto NewsNews

Εκρηκτική απόδοση για την ανοικτή Ferrari 812 GTS

Η νέα 812 GTS είναι μια διαφορετική ιστορία για τη Ferrari, καθώς αποτελεί την πρώτη ανοικτή έκδοση της μάρκας με τον V12 κινητήρα τοποθετημένο μπροστά από την 365 GTS/4 Daytona, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε ακριβώς 50 χρόνια πριν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Και αν σας είχαν εντυπωσιάσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά της 812 Superfast -από όπου και προέρχεται η GTS- τότε δε θα απογοητευτείτε ούτε με την ανοικτή έκδοση του μοντέλου. Η απόδοση είναι η ίδια στους 800 ίππους ισχύος, πλήρως διαθέσιμους στις 8.500 σ.α.λ., δηλαδή λίγο πριν το οριακό σημείο περιστροφής των 8.900 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει έως τα 720 Nm!

Όλη αυτή η δύναμη προέρχεται από το χρήση μόλις μιας τουρμπίνας, τη στιγμή που η 812 διαθέτει και μεταβλητή γεωμετρία στο σύστημα εισαγωγής. Έτσι, το 80% της συνολικής ροπής αποδίδεται κάτω από τις 3.500 σ.α.λ., αλλά η μηχανή είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να παρέχει την υπόλοιπη δύναμη πάνω από τις 6.500 σ.α.λ. και μέχρι το όριο περιστροφής.

Όπως και με τον κινητήρα, τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη της Ferrari 812 GTS είναι πανομοιότυπα με εκείνα της 812 Superfast, συμπεριλαμβανομένου του επτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και της ηλεκτρικής υποβοήθησης στο σύστημα διεύθυνσης, που βοηθά τον οδηγό στην περίπτωση που το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πάει να ξεφύγει…

Όσον αφορά στις επιδόσεις, η Ferrari παραμένει κάπως γενική, δηλώνοντας ότι η νέα 812 GTS θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε… κάτω από 3 δευτερόλεπτα (η κουπέ έκδοση χρειάζεται μόλις 2,8), ενώ είναι ξεκάθαρη για την τελική ταχύτητα, η οποία παραμένει στα 340 χλμ./ώρα!

Σχεδιαστικά, το πίσω μέρος της 812 αναδιαμορφώθηκε ώστε να χωρά την αναδιπλωμένη οροφή, ενώ στα υπόλοιπα σημεία η ανοικτή έκδοση δε διαφοροποιείται από την 812 Superfast.

Το άνοιγμα-κλείσιμο της οροφής διαρκεί 14 δευτερόλεπτα και μπορεί να γίνει ακόμα και εν κινήσει σε ταχύτητες κάτω από το όριο των 45 χλμ./ώρα.

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!