In Pen & InkManuscriptsMotorsportRace NewsWRCΧρήστος Κίτσος

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 | Πέμπτη 7/9/2023 | Δεν αρχίσαμε καλά…

Αρχές Σεπτεμβρίου και ο 10ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από το «δικό μας» Ράλλυ Ακρόπολις. Ένας χωμάτινος αγώνας από τους πιο σκληρούς του Πρωταθλήματος, με τέσσερα σκέλη και 15 Ειδικές Διαδρομές.

Για άλλη μια φορά κέντρο του αγώνα είναι η πολύ φιλόξενη πόλη της Λαμίας, όπου βρίσκεται και ο χώρος του service park.

To πρώτο σκέλος περιλάμβανε το Shakedown, σε μια ειδική διαδρομή 3.62 χλμ. μήκους, πολύ κοντά στην Λαμία, την τελετή εκκίνησης στις 17.30 το απόγευμα κάτω από τον βράχο της Ακρόπολης στην Αθήνα και την πρώτη ειδική διαδρομή, την EKO Super special stage 1.48 χλμ. στις 19.05 το ίδιο απόγευμα, στην πλατεία νερού στο Φάληρο.

Και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα…

Η κακοκαιρία Daniel -που πλήττει την κεντρική Ελλάδα- όπως ήταν φυσικό έχει επηρεάσει και το Ράλλυ Ακρόπολις. H πολύ έντονη βροχόπτωση έχει προκαλέσει ζημιές και έχει αλλάξει το οδόστρωμα σε πολλές ειδικές διαδρομές, ενώ ο δε χώρος του service park είναι πλημμυρισμένος από νερό!

Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε από την Περιφέρεια απαγόρευση κυκλοφορίας στην Λαμία!

Με πρώτο αρνητικό αποτέλεσμα να ακυρωθεί το shakedown, που ήταν προγραμματισμένο για σήμερα το πρωί στις 08.00. Επειδή τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι πολύ έντονα η οργανωτική επιτροπή θα ανακοινώσει και άλλα μέτρα πάντα με βάση την ασφάλεια πληρωμάτων και θεατών.

Δεύτερο αρνητικό αποτέλεσμα η μάλλον μη τέλεση της ειδικής διαδρομής Παύλιανη, που ήταν προγραμματισμένη για το Σάββατο το πρωί στις 07.08 και το μεσημέρι στις 14.08. Η ειδική διαδρομή έχει υποστεί αρκετές ζημιές από την βροχόπτωση αλλά και από κατολισθήσεις, με την οργάνωση του αγώνα να εξετάζει εάν μπορεί να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα!

Πάντως με τα χθεσινοβραδινά δεδομένα (χθεσινή προσωπική εμπειρία της Michel Mouton) η ειδική μάλλον θα ακυρωθεί. Πάντως τα σημερινά νέα λένε ότι μάλλον θα γίνει η ειδική διαδρομή Παύλιανη, αφού πρώτα γίνει έλεγχος του οδοστρώματος αύριο.

Και το τρίτο αρνητικό αποτέλεσμα, η μείωση του μήκους της ειδικής Γραμμένη, στο μισό, από 19.77 χλμ που ήταν κανονικά σε 9 χλμ.! Μια ειδική που στο δεύτερο πέρασμα της είναι και η Power stage του αγώνα.

Τώρα να αναφέρουμε ότι την πρώτη ειδική διαδρομή στην πλατεία νερού, κέρδισε ο Kalle Rovanpera με Toyota Yaris Rally 1, με τον Esapekka Lappi με Hyundai i20 Rally 1 να είναι δεύτερος και ο Thierry Neuville με ίδιο αυτοκίνητο τρίτος.

Την κατηγορία WRC 2 κέρδισαν οι Andreas MikkelsenEriksen Torstein με Skoda Fabia RS Rally 2, στην δεύτερη θέση είναι οι Nikolay Gryazin – Konstantin Alexandrov με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ τρίτοι οι Marco Bulacia – Diego Vallejo επίσης με Skoda Fabia RS Rally 2 από τα πολλά που συμμετέχουν στον αγώνα.

Πρώτοι Έλληνες στην κατηγορία είναι οι Λάμπρος Αθανασούλας – Νίκος Ζακχαίος με Hyundai i20 N rally 2. Στην δεύτερη θέση βρίσκονται οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιο Ελιά με VW Polo R5 Rally 2, ενώ τρίτοι οι Γιώργος Κεχαγιάς – Κώστας Κουζιώνης με Skoda Fabia Rally 2.

H πραγματική μάχη όμως αρχίζει αύριο το πρωί με την ειδική διαδρομή Λουτράκι 1. Μείνετε συντονισμένοι…

Related posts
FeaturesHotIn Pen & Ink

AUTO ATHINA 2024: Όλα όσα αξίζει να δείτε στη μεγαλύτερη Έκθεση της Ελλάδος...

MotorsportRace News

11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ: Με 59 συμμετοχές το φινάλε του πρωταθλήματος!

MotorsportOther RacesRace News

Παν. Πρωτ. Crosscar: 4ος Γύρος - Γρύλλος

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!