Auto NewsNews

Βίντεο: Χειροκίνητο VS Αυτόματο κιβώτιο στο 0-100 χλμ./ώρα!

Πλέον έχουμε συνηθίσει τις γρήγορες επιταχύνσεις και τις αστραπιαίες αλλαγές των αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων. Αν σ’ αυτό προσθέσουμε τα συστήματα διαχείρισης ροπής (torque converter), διπλού συμπλέκτη (dual-clutch) και ελέγχου εκκίνησης (launch control) τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο γρήγορα.

Σε αυτό το περιβάλλον φαίνεται ότι τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν «μείνει πίσω». Είναι άραγε δυνατόν για ένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο, ακόμα και με μια αψεγάδιαστη εκκίνηση και ταχύτατες αλλαγές, να ξεπεράσει ένα αντίστοιχο με αυτόματο κιβώτιο; Αυτό θέλησε να διαπιστώσει ο Jonathan Benson από το Tyre Reviews και για το λόγο αυτό χρησιμοποίησε ένα ζευγάρι BMW M2 Competition, μία με εξάρι χειροκίνητο και μια με επτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT.

Σύμφωνα με την BMW, το αυτοκίνητο με το χειροκίνητο κιβώτιο θα έπρεπε να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ εκείνο με το DCT θα χρειαστεί μόλις 4,2 δευτερόλεπτα. Αυτά τα νούμερα δεν είναι δυνατόν να επιτευχθούν σε μια άσφαλτο μέτριας πρόσφυσης, όπως αυτή της πίστας Mira, όπου έγινε η δοκιμή, ωστόσο η διαφορά των 0,2 δευτερολέπτων θα πρέπει να μπορεί να αναπαρασταθεί. Ο Benson μάλιστα τοποθέτησε στις δύο Μ2 τα ίδια ελαστικά, ενώ χρησιμοποίησε και βαρίδια ώστε να φέρει τα δυο οχήματα στο ίδιο βάρος.

Στην κόντρα αυτή, η Μ2 με το χειροκίνητο κιβώτιο μπορεί να επωφεληθεί από το γεγονός ότι μπορεί να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα μόλις με τη δεύτερη σχέση στο κιβώτιο, ταχύτητα για την οποία η αυτόματη Μ2 χρειάζεται να «ανεβάσει» στην τρίτη σχέση.

Ας δούμε παρέα το βίντεο για να μάθουμε το νικητή…

Related posts
Auto NewsNews

Honda e:NY1: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsNews

Η Nissan αποκαλύπτει το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Hyper Urban concept...

Moto NewsNews

Έφτασαν οι μοτοσυκλέτες UM Renegade 300 στην Ελλάδα [τιμές]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!