Το έργο του Bloodhound είναι αλήθεια ότι είχε τα πάνω του και τα κάτω του μέσα στα χρόνια, καθώς σχεδόν σταμάτησε στα τέλη του περσινού έτους λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Ωστόσο παρά τους φόβους, η δεκαετής και πλέον προσπάθεια διασώθηκε από την επιχειρηματία Ian Warhurst, ο οποίος ανέλαβε το projectμε σκοπό την επίτευξη του τελικού στόχου των 1600 χλμ./ώρα (1.000 mph). Και τον περασμένο μήνα, στις δοκιμές που έγιναν στη Νότια Αφρική, το project έδειξε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες…
Ο στόχος της τελευταίας δοκιμής ήταν τα 965 χλμ./ώρα (600 mph) με το Bloodhound LSR να πετυχαίνει τελικά ταχύτητα 1010 χλμ./ώρα (628 mph)! Φυσικά, για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο απαιτήθηκε η χρήση afterburner, που «πυροδότησε» το LSR στην ευθεία του Hakskeenpan με ισχύ αντίστοιχη των 54.000 ίππων!
Στην καρδιά του Bloodhound LSR βρίσκεται ένα κινητήρας jet Rolls-Royce EJ200 από μαχητικό αεροσκάφος Eurofighter Typhoon, σε συνδυασμό με μια συστοιχία προωθητικών πυραύλων που θα βοηθήσουν στην επίτευξη του τελικού στόχου των 1.600 χλμ./ώρα!
Ένα τέτοιο ρεκόρ θα καταρρίψει την προηγούμενη προσπάθεια των σχεδόν 1.228 χλμ./ώρα της Thrust SSC, εκτοξεύοντας το Bloodhound με ταχύτητα 447 μέτρων ανά δευτερόλεπτο!
Τέλος, να αναφέρουμε ότι οι ελπίδες της ομάδας αναπτερώνονται τώρα που η ηλεκτροκίνηση μπαίνει στο παιχνίδι και θα αποτελέσει πιθανότητα έναν πιο αποδοτικό τρόπο τροφοδοσίας καυσίμου προς τον ισχυρό κινητήρα του οχήματος.