Η Toyota ανακοίνωσε παλαιότερα ότι ποτέ δε δοκίμασε να «γράψει» χρόνο στην πίστα του Nürburgring κατά τη διάρκεια εξέλιξης και δοκιμών της νέας Supra. Αυτό φυσικά δε σταμάτησε τους εκδότες του περιοδικού Sport Auto της Γερμανίας από το να δοκιμάσουν το νέο ιαπωνικό μοντέλο στην «Πράσινη Κόλαση» και να προσπαθήσουν να σημειώσουν τον καλύτερο χρόνο.
Με οδηγό τον Christian Gebhardt, η 2020 GR Supra κατάφερε να σταματήσει το χρονόμετρο στο “Ring” στα 7:52.17 λεπτά, σημειώνοντας σχεδόν ίδιο χρόνο με εκείνον της M2 Competition τον Οκτώβριο του 2018 και λίγο ταχύτερο από τα 7:55 της BMW Z4. Ωστόσο, ο χρόνος αυτός είναι κατά 12 δευτερόλεπτα μεγαλύτερος από αυτός που ο αρχιμηχανικός της εξέλιξης της Supra, Tetsuya Tada, είχε προβλέψει για την πίστα…
Και μπορεί ο χρόνος αυτός αν μην συγκλονίζει, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι αφορά σε αυτοκίνητο με απόδοση «μόλις» 335 ίππων…