Auto NewsNews

Ατού το αυτόματο κιβώτιο στο νέο Hyundai i30 N

Η Hyundai αποκάλυψε πρόσφατα το ανανεωμένο σε επίπεδο facelift i30 N και ανάμεσα στις κατά τ’ άλλα μικρές αλλαγές, υπάρχει και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων.

Εξωτερικά δεν υπάρχουν σημαντικές τροποποιήσεις, αλλά αν κοιτάξει κανείς με προσοχή το νέο i30 N θα παρατηρήσει τη νέα γρίλια, την οποία η εταιρεία χρησιμοποίησε ώστε να βελτιώσει την ψύξη του κινητήρα.

Νέοι είναι και οι εμπρός προβολείς, ενώ ανασχεδιασμένες εμφανίστηκαν οι ποδιές στον εμπρός αλλά και στον πίσω προφυλακτήρα.

Κάτω από το καπό η Hyundai διατήρησε τον ισχυρό δίλιτρο τούρμπο κινητήρα αναβαθμίζοντάς τον ελαφρώς. Η απόδοση παραμένει στους 250 ίππους ισχύος, ωστόσο θα διατεθεί και μια έκδοση Performance με 280 ίππους (πέντε παραπάνω από ότι στο απερχόμενο μοντέλο).

Η ισχυρότερη αυτή έκδοση θα μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από πριν, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Ωστόσο, τα σημαντικά νέα στο νέο Hyundai i30 N είναι το νέο οκτάρι αυτόματο DCT κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται και με τα paddles πίσω από το τιμόνι. Η νέα μετάδοση διατίθεται μόνο στη θέση του αυτόματου κιβωτίου της έκδοσης Performance και διαθέτει ρυθμίσεις N Power Shift, N Track SenseShift και N Grin Shift. Στις δύο πρώτες ρυθμίσεις οι αλλαγές γίνονται σταδιακά πιο άμεσες και σε υψηλότερο ρυθμό περιστροφής, ενώ το πρόγραμμα N Grin Shift ανεβάζει τη ρύθμιση overboost στην τουρμπίνα και επιτρέπει στιγμιαίες αλλαγές (τύπου PDK σύμφωνα με τη Hyundai) για διάρκεια 20 δευτερολέπτων!

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Moto NewsNews

Zeeho AE6+: Ξεκινάει η διάθεσή του στην Ελλάδα [τιμές]

Auto NewsNews

Το Tesla Cybertruck είναι επιτέλους γεγονός!

Auto NewsEcoNews

Δυο νέες εκδόσεις για το ηλεκτρικό MG4 [τιμές]

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!