Auto NewsNews

Αποκαλύφθηκε η «καυτή» Toyota GR Corolla των 300 ίππων [video]


Μοιράσου το....

Η Toyota αποκάλυψε το επόμενο μοντέλο της Gazoo Racing με τη μορφή της GR Corolla, ενός μεγαλύτερου αλλά εξίσου συναρπαστικού hot hatch που σχεδιάστηκε κυρίως για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Τα βασικά στοιχεία κάτω από το «πρησμένο» αμάξωμα περιλαμβάνουν μια πιο ισχυρή έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου τρικύλινδρου κινητήρα G16E που είδαμε στο GR Yaris, καθώς και το σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR της Toyota.

 

Δυστυχώς, οι πληροφορίες θέλουν την GR Corolla να μην είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη, αναφέροντας ότι η γκάμα GR θα περιορίζεται πάντα σε όχι περισσότερα από τρία μοντέλα ανά αγορά, τα οποία στα μέρη μας περιλαμβάνουν τα GR Yaris, GR Supra και GR86.

Ωστόσο, υπάρχουν ενδιαφέροντα νέα σχετικά με τη νέα «καυτή» Corolla, συμπεριλαμβανομένης της νέας έκδοσης του υπερτροφοδοτούμενου τρικύλινδρου κινητήρα G16E-GTS 1,6 λίτρων που παράγει τώρα μέγιστη ισχύ 300 ίππων, γεγονός που τον καθιστά τον ισχυρότερο τρικύλινδρο κινητήρα παραγωγής στον κόσμο. Η μέγιστη ροπή φτάνει επίσης έως 370 Nm και διατίθεται στο ίδιο φάσμα στροφών μεταξύ 3000 και 4600 σ.α.λ.

Η Toyota εξηγεί ότι η πρόσθετη ισχύς προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από ένα νέο και χαρακτηριστικό σύστημα εξάτμισης τριπλής απόληξης που βελτιώνει τη ροή των καυσαερίων.

Όπως και με το GR Yaris, το σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR χρησιμοποιείται μέσω τριών προγραμμάτων οδήγησης: Normal, Sport και Track, με το καθένα να διαμοιράζει διαφορετικά τη ροπή εμπρός -πίσω, σε 60:40, 70:30 και 50:50 αντίστοιχα.

Προς το παρόν, υπάρχει μόνο ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο διαθέσιμο, αν και γνωρίζουμε ότι η Gazoo Racing αναπτύσσει ένα αυτόματο οκτώ σχέσεων προσανατολισμένο σε κατασκευές υψηλών επιδόσεων, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα στον κύκλο ζωής του μοντέλου.

Θα υπάρχουν δύο διαφορετικές παραλλαγές διαθέσιμες: Core και Circuit. Τα Core μοντέλα θα είναι διαθέσιμα από την έναρξη της κυκλοφορίας και θα είναι εξοπλισμένα με ανοιχτά διαφορικά και στους δύο άξονες και πιο διακριτικό στυλ αμαξώματος.

Τα μοντέλα Circuit θα είναι διαθέσιμα το 2023 ως έκδοση περιορισμένης παραγωγής και θα περιλαμβάνει διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης Torsen και στους δύο άξονες. Παράλληλα, ένα προαιρετικό Performance Pack σε βασικά μοντέλα Core θα είναι διαθέσιμο και θα περιλαμβάνει τις αναβαθμίσεις του Circuit μοντέλου, για όσους θέλουν αλλά δεν… προλάβουν το μοντέλο Circuit. Το πακέτο φρένων είναι επίσης γνωστό από το GR Yaris, με μπροστινούς δίσκους 14 ιντσών και δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και δίσκους 11,7 ιντσών στο πίσω μέρος με δαγκάνες δύο εμβόλων.

Όσον αφορά στο στυλ,  οι εικόνες μιλούν από μόνες τους με τη νέα  GR Corolla να έρχεται με μια τολμηρή συλλογή από τεράστιες εισαγωγές, φουσκωμένους θόλους τροχών και επιθετικά φτερά που αλλάζουν την αισθητική της κατά τα άλλα «πεζής» Corolla.

Τα Core μοντέλα διατηρούν τα πράγματα πιο ήρεμα με βασικές αλλαγές στο αμάξωμα γύρω από τα μπροστινά φτερά, τους πίσω θολους και τους προφυλακτήρες, αλλά τα μοντέλα Circuit ανεβάζουν την αδρεναλίνη με εισαγωγή στο καπό, τροποποιημένη οροφή από ανθρακονήματα, αλλαγμένα πίσω φτερά και εσωτερική επένδυση με Alcantara.

Η Toyota θα κατασκευάσει το GR Corolla μαζί με το GR Yaris και τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα στο εργοστάσιο Motomachi της Toyota City, τη μικρή εγκατάσταση που αρχικά κατασκευάστηκε για την κατασκευή του Lexus LF-A.

Περισσότερες φωτογραφίες:


Μοιράσου το....
Related posts
Moto NewsNews

Έφτασε τo νέο ηλεκτρικό scooter BMW CE 04 στην ελληνική αγορά

Auto NewsNews

Η Volvo έχει ετοιμοπαράδοτα XC

Auto NewsHotNews

Lancia: Αρχίζει η αναγέννησή της!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!