Η Renault αποκάλυψε τις δύο νέες υβριδικές εκδόσεις που προστίθενται στις γκάμες των Clio και Captur, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ότι ένα plug–in υβριδικό Megane θα λανσαριστεί σύντομα.
Κάνοντας το ντεμπούτο τους στην Έκθεση των Βρυξελλών, τα δύο νέα μοντέλα φέρουν την επωνυμία “E–Tech”, αλλά διαφέρουν ελάχιστα στην προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης.
Από τη μία, το Clio που κυκλοφόρησε πέρυσι με κινητήρες βενζίνης και diesel, επωφελείται από ένα υβριδικό σύστημα, ειδικά σχεδιασμένο από τη Renault, το οποίο βασίζεται σε μια πολύ-μετάδοση DHT που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του ατμοσφαιρικού 1,6 λίτρων κινητήρα και των δύο ηλεκτροκινητήρων είτε ταυτόχρονα είτε σε εναλλαγή μεταξύ τους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οδηγούμε το νέο Renault Clio
Η σχετικά μικρή μπαταρία των 1.2 kWh αυξάνει το βάρος κατά μόλις 10 κιλά σε σχέση με ένα πετρελαιοκίνητο Clio, με τη Renault να υποστηρίζει ότι το υβριδικό Clio έχει τη δυνατότητα να περνά έως και το 80% του χρόνου μέσα στην κίνηση της πόλης με ηλεκτροκίνηση, έχοντας μέγιστη «ηλεκτρική» ταχύτητα πάνω από 60 χλμ./ώρα.
Από την άλλη, το Captur E–Tech χρησιμοποιεί ένα plug–in υβριδικό σύστημα, ταιριάζοντας τον ίδιο 1.6 λίτρων κινητήρα με μια μεγαλύτερη συστοιχία μπαταριών 9.8kWh και ένα ηλεκτρικό σύστημα 400v. Αυτό μεταφράζεται, σύμφωνα με τη Renault, σε ηλεκτρική αυτονομία σχεδόν 50 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα σε ηλεκτροκίνητη μορφή έως και 135 χλμ./ώρα!
Τα υβριδικά Clio και Captur είναι το πρώτο μεγάλο αλλά και ουσιαστικό βήμα της Renault στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, που θέλει την εταιρεία να λανσάρει οκτώ ηλεκτρικά και 12 υβριδικά μοντέλα έως το 2022.
Περισσότερες φωτογραφίες: