Auto NewsNews

Αποκάλυψη για το μοναδικό Isuzu D-Max GO2

Αυτό είναι το Isuzu DMax GO2. Είναι ένα μοναδικό μοντέλο για εκτός δρόμου χρήση, το οποίο δημιουργήθηκε από τη βρετανική Isuzu με σκοπό να αναδείξει τις δυνατότητες προσαρμογής της πλατφόρμας του μικρού pick-up.

Το GO2 βασίζεται στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου D-Max Utah, αλλά έχει βελτιωθεί αισθητικά και μηχανικά, με την Isuzu να δηλώνει ότι με τον τρόπο αυτό έγινε το απόλυτο αυτοκίνητο για off-road περιπέτειες.

Οι στιλιστικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν μια ανυψωμένη εισαγωγή αέρα, μια μπάρα οροφής με προσαρμοσμένα φώτα LED και ένα ζευγάρι σκαλοπάτια στα πλάγια, τα οποία μάλιστα αναδιπλώνονται όταν το αυτοκίνητο κινείται εκτός δρόμου.

Υπάρχει επίσης ένας πιο σκληροτράχηλος προφυλακτήρας στο πίσω μέρος, ο οποίος είναι κατάλληλα εξοπλισμένος και για ρυμούλκηση φορτίων.

Αναβαθμισμένη και η καρότσα στο Isuzu D-Max GO2 με ένα ντουλάπι αλουμινίου που κλειδώνει και κυλιόμενο κάλυμμα.

Σε ανάλογο βαθμό και οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στο σασί του αυτοκινήτου. Η Isuzu εξόπλισε το D-Max GO2 με ψηλότερες, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, νέα αντιστρεπτική δοκό πίσω, μπλοκέ διαφορικό και νέα ψαλίδια στους εμπρός τροχούς, τα οποία επιτρέπουν μεγαλύτερη ευελιξία στην κίνηση των τροχών.

Υπάρχει επίσης ένα σετ μικρότερων ζαντών στις 16 ίντσες, ενώ γύρω τους τοποθετήθηκαν σκληροτράχηλα off-road ελαστικά General Grabber X3 Mud Terrain 33 ιντσών!

Η Isuzu αντικατέστησε επιπλέον τους εμπρός δίσκους των φρένων με μεγαλύτερους, αεριζόμενους και εν μέρει κεραμικούς δίσκους, ενώ τα βασικά πίσω ταμπούρα αντικαταστάθηκαν από ένα σύστημα δίσκων-ταμπούρων της Pedders. Το σύστημα αυτό μοιάζει πολύ με ένα συμβατικό δισκόφρενο αλλά στην ένωση του άξονα με τον τροχό υπάρχει και ένα βοηθητικό τύμπανο που ενισχύει τη δύναμη πέδησης.

Τέλος, με στόχο να προστατεύσει όλα τα μέρη του αυτοκινήτου κατά την εκτός δρόμου κίνηση, η Isuzuεφοδίασε το D-Max GO2 με προστατευτικά στο κάτω μέρος. Υπάρχει μια χοντρή μεταλλική πλάκα που προστατεύει το νέο διαφορικό, καθώς επίσης και ατσάλινες προστατευτικές ποδιές στο εμπρός μέρος που διαφυλάσσουν τον άξονα, τον κινητήρα και την ανάρτηση.

Κατά τα λοιπά, το D-Max GO2 διαθέτει τα χαρακτηριστικά του βασικού μοντέλου και έτσι εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα κλιματισμού, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και σύστημα πολυμέσων οκτώ ηχείο με οθόνη αφής επτά ιντσών η οποία υποστηρίζει και συνδεσιμότητα με smartphones μέσων των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Όπως και το βασικό D-Max, το GO2 κινείται από έναν τούρμπο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.9 λίτρων, ο οποίος στέλνει κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων. Το σύνολο αυτό αποδίδει 165 ίππους ισχύος και 360 Nm ροπής, κάνοντας το pickup να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 13 δευτερόλεπτα, ενώ ακόμα πιο σημαντικό είναι το ότι ο κινητήρας αυτός επιτρέπει στο D-Max να φέρει με άνεση το ωφέλιμο φορτίο του το οποίο φτάνει έως και τα 1.100 κιλά.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsEcoNews

Η Hyundai έφτιαξε ρομπότ για την αυτόματη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων [video]

Auto NewsNews

John Cooper Works 1to6 Edition: Το τελευταίο χειροκίνητο MINI για 999 τυχερούς!

Auto NewsNews

Renault: Πάει το επερχόμενο 5άρι και το 4EVER Trophy στο Roland-Garros!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!