Η Citroën αποκάλυψε τα νέα ë-C4 X και C4 X, τα οποία προσφέρουν μια μοναδική σχεδιαστική προσέγγιση για πελάτες που αναζητούν μια διαφορετική και φρέσκια σε σχεδίαση εναλλακτική πρόταση.
Ακολουθώντας τα βήματα του κομψού και ολοκαίνουργιου Citroën C5 X, η σχεδίαση των νέων ë-C4 X και C4 X τολμά να αμφισβητήσει τους παραδοσιακούς ορισμούς των compact αμαξωμάτων, για να προσφέρει στους πελάτες της γαλλικής εταιρείας κάτι μοναδικό: ένα σχεδιαστικό «μίγμα» που συνδυάζει την κομψή σιλουέτα ενός fastback, με τη μοντέρνα διάθεση ενός SUV και τη διαχρονική φινέτσα και ευρυχωρία ενός sedan μοντέλου, όπως άλλωστε είδαμε πρόσφατα και στο αδελφικό μοντέλο της Peugeot, στο νέο 408 (δες εδώ).
Με μήκος 4.600 χιλιοστά, τα νέα ë-C4 X και C4 X τοποθετούνται στη γκάμα της Citroën ανάμεσα στα C4 C-Cross και C5 X. Το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών είναι ίδιο με το C4 C-Cross, καθώς και τα δύο βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας.
Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί, κάτι που προσφέρει όφελος και στην αυτονομία, αλλά και την οικονομία του καυσίμου.
Κοιτώντας τα νέα μοντέλα από το πλάι, η δυναμική γραμμή της οροφής ρέει απρόσκοπτα από την κορυφή του παρμπρίζ έως το επάνω μέρος του πορτμπαγκάζ, δημιουργώντας μια fastback σιλουέτα, ενώ η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα!
Στο εσωτερικό των νέων Citroën ë-C4 X και C4 X, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα απολαμβάνουν μια απαράμιλλη αίσθηση ηρεμίας, άνεσης και ευρυχωρίας χάρη στην αναγνωρισμένη ποιότητα του προγράμματος Citroën Advanced Comfort, με τα Advanced Comfort Καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions.
Η κορυφαία άνεση για τους επιβάτες, γίνεται ιδιαίτερα αισθητή για τους πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους εξαιρετικό χώρο για τα γόνατα -198 χιλιοστών- και μεγαλύτερη κλίση στην πλάτη του καθίσματος που είναι πλέον 27 μοίρες, ενώ το εξωτερικό του πλάτος των 1.800 χιλιοστών σημαίνει ότι τρία άτομα μπορούν να κάθονται άνετα πίσω, με αρκετό χώρο και χωρίς παραχωρήσεις.
Από άποψη κινητήρων το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C4 X θα εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh και τεχνολογίας 400V, ενώ θα χρειάζεται 30 λεπτά για να φορτίσει μέχρι το 80% σε έναν ταχυφορτιστή (DC) των 100 kW.
Τα συμβατικά C4 X θα είναι διαθέσιμα με κινητήρες βενζίνης και diesel, τους γνωστούς PureTech και BlueHDi, με τις αποδόσεις τους να κυμαίνονται από 100 έως 130 ίππους και τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται με 6άρια χειροκίνητα κιβώτια ή αυτόματα 8 σχέσεων.
Τέλος, τα νέα μοντέλα ë-C4 X και C4 X θα κατασκευαστούν αποκλειστικά στην Ευρώπη, στις εγκαταστάσεις της Stellantis, στο Villaverde της Μαδρίτης στην Ισπανία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023.
Περισσότερες φωτογραφίες: