Auto NewsNews

Ανανέωση για το KIA Picanto

Μετά τα Sportage και Rio, η KIA ανανέωσε και το μικρότερό της μοντέλο, για το 2020. Το ανανεωμένο Picanto θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί αργότερα μέσα στη χρονιά, με βελτιωμένα συστήματα ασφάλειας, αναβαθμισμένο infotainment και πιο αποδοτικούς κινητήρες που θα συνδυάζονται και με νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αισθητικά, η ανανέωση του Picanto επικεντρώνεται στη μάσκα, με νέας σχεδίασης επιφάνεια να περιβάλει την εμπρός γρίλια και μια χρωμιομένη γραμμή που εξέχει από τα φωτιστικά σώματα, αυξάνοντας το αισθητό πλάτος του αυτοκινήτου.

Οι ανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες ξεχωρίζουν τις εκδόσεις GTLine και XLine, με την πρώτη να έχει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα εμπρός, ενώ στη δεύτερη υπάρχει μια τύπου SUV προστασία στο κάτω μέρος.

Συνολικά, σε όλη τη γκάμα του μοντέλου διατίθενται 10 χρωματικές επιλογές για το εξωτερικό, ενώ υπάρχουν και δύο νέα σετ τροχών σε διάσταση 14 και 16 ιντσών.

Στο εσωτερικό, η νέα οκτώ ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment είναι ίδια με εκείνη των επίσης ανανεωμένων Rio και Sportage, προσφέροντας live δεδομένα για την κίνηση στους δρόμους, δορυφορική πλοήγησης, δελτία καιρού, ακόμα και πληροφορίες για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης ή τις τιμές των καυσίμων. Και φυσικά διατίθεται συνδεσιμότητα με κινητά τηλέφωνα μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto, ενώ ειδική εφαρμογή μπορεί να ενημερώνει τον οδηγό πού έχει παρκάρει το αυτοκίνητό του.

Τα συστήματα ασφαλείας που διατίθενται στο νέο Picanto είναι επίσης αξιοπρόσεκτα για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. Εκεί ξεχωρίζει το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης που βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό μαζί με τους επτά αερόσακους. Ανάλογα με την έκδοση διατίθενται και τα συστήματα ελέγχου της «τυφλής» γωνίας και διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας.

Τρεις θα είναι οι διαθέσιμοι κινητήρες στο νέο μικρό της KIA, οι οποίοι υπόσχονται μεγαλύτερη απόδοση και μειωμένη εκπομπή καυσαερίων, ωστόσο ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστά τα στοιχεία των επιδόσεών τους.

Δύο από αυτούς θα είναι κινητήρες βενζίνης με ατμοσφαιρική πλήρωση: ένας τρικύλινδρος του λίτρου και ένας τετρακύλινδρος στα 1,2 λίτρα με απόδοση 70 και 85 ίππων αντίστοιχα. Και οι δύο θα συνδυάζονται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή με το νέο αυτοματοποιημένο που θα διατεθεί για πρώτη φορά σε αντικατάσταση του τετρατάχυτου αυτόματου κιβωτίου της εταιρείας.

Τέλος, ο πιο εντυπωσιακός –και ο πλέον ακριβός- από τους τρεις διαθέσιμους κινητήρες θα είναι ο χιλιάρης τούρμπο με τους 100 ίππους που θα διατίθεται με την έκδοση GT-Line, η οποία με την ονομασία T-GDIευελπιστεί να προσφέρει μια μίνι εμπειρία hot hatch στη μικρή κατηγορία.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsNews

300 ίπποι και αυτόματο 8άρι για το ανανεωμένο Toyota GR Yaris!

Auto NewsNews

DS 3 Esprit De Voyage: Ωδή στην κομψότητα…

Auto NewsNews

Δοκιμές στην έρημο για την BMW iX5 Hydrogen!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!