Το πρώτο μοντέλο της ανεξάρτητης DS Automobiles, που αποκαλύφθηκε το 2017, το DS 7 Crossback, περνάει τώρα στην επόμενη γενιά του, αφαιρεί από το όνομά του τη λέξη “Crossback” και εμφανίζεται με ανανεωμένη αισθητική μέσα και έξω, εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα και αυξημένο κύρος και πολυτέλεια.
Εμφανισιακά, ο χαρακτήρας του νέου DS 7 τονίζεται ιδιαίτερα από τις σημαντικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος. Εμπρός, οι αλλαγές αυτές εντοπίζονται στη μάσκα, στα νέα φωτιστικά σώματα και κυρίως στα φώτα ημέρας με τις πέντε κάθετες γραμμές σαν μπούμερανγκ.
Πίσω, εντύπωση κάνουν τα πιο λεπτά φώτα 3D LED που έχουν επίσης επανασχεδιαστεί και έχουν πλέον σκούρο μεταλλικό φινίρισμα, ενώ η πέμπτη θύρα έχει επίσης επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γραμμές και το όνομα «DS AUTOMOBILES» να αντικαθιστά το «CROSSBACK» και να υπογράφει πλέον το πίσω μέρος του νέου DS 7.
Στο εσωτερικό, η DS Automobiles θέλοντας να πετύχει την απόλυτη φινέτσα, προσφέρει το νέο DS 7 με δέρματα Nappa σε διάφορες αποχρώσεις (ανάλογα με την έκδοση) που καλύπτουν πέρα από τα καθίσματα, το ταμπλό και τις επενδύσεις των θυρών, ενώ η εφαρμογή της τεχνολογίας γίνεται μέσα από μια εξελιγμένη οθόνη αφής 12 ιντσών, που εκτός από τη διασύνδεσή της με τα Android Auto και Apple CarPlay, διαθέτει και την ενσωμάτωση του νέου DS IRIS SYSTEM. Αυτή η νέα λύση, εισάγει μια ολοκληρωτικά ανανεωμένη διεπαφή που είναι πλήρως διαμορφώσιμη, διαδραστική με απρόσκοπτη λειτουργία και υποστηρίζεται από αναγνώριση φωνής.
Από άποψη κινητήρων, η DS Automobiles, επέλεξε να προσφέρει το νέο DS 7 με διάφορα είδη κινητήριων μονάδων, συμπεριλαμβανομένης μιας γκάμας που αποτελείται από τρία plug-in υβριδικά σύνολα, με 225, 300 και 360 ίππους!
Αρχίζοντας από το νέο DS 7 E-TENSE 225, αυτό διαθέτει κινητήρα βενζίνης PureTech 180 και ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων που τοποθετούνται στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, με μετάδοση της κίνησης στους δύο τροχούς.
Συνεχίζοντας στο νέο DS 7 E-TENSE 4×4 300 και το νέο DS 7 E-TENSE 4×4 360, αυτές παρουσιάζονται ως οι τετρακίνητες προτάσεις της εταιρείας, με κινητήρα PureTech 200 καθώς και ηλεκτρικούς κινητήρες 110 και 112 ίππων σε κάθε άξονα. Ταυτόχρονα, μια νέα μπαταρία 14,2 kWh προσφέρει έως και 81 χιλιόμετρα αυτονομίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων στον αστικό κύκλο WLTP, ενώ στο μικρό κύκλο και πάλι η αυτονομία είναι κορυφαία, καθώς φτάνει τα 65 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου δύο ώρες σε Wallbox 7,4 kW.
Τέλος, ο κινητήρας 130 BlueHDi εξακολουθεί να είναι διαθέσιμος στη γκάμα του μοντέλου.
Κλείνοντας, το νέο DS7 θα κατασκευάζεται στο Mulhouse (Γαλλία) για όλες τις αγορές, εκτός Κίνας (για την Κινέζικη αγορά, το μοντέλο συναρμολογείται στο Shenzen) και τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να δώσουν το παρόν στα DS STORES, στα μέσα του 2023, όπως φυσικά και στη χώρα μας.
Περισσότερες φωτογραφίες: