Η Alfa Romeo παρουσίασε τις ανανεωμένες Giulia και Stelvio, οι οποίες για το 2020 εξελίχθηκαν σε πέντε τομείς, τα οποία είναι η ποιότητα του εσωτερικού, η τεχνολογία και η συνδεσιμότητα, τα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και το εντελώς νέο και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων.
Αρχίζοντας από το νέο σύστημα πολυμέσων, αυτό στα ανανεωμένα μοντέλα εξελίχθηκε σε ένα νέο επίπεδο, ώστε να έχει ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες και παράλληλα να είναι πιο φιλικό στη χρήση.
Στον κέντρο του πίνακα οργάνων δεσπόζει η νέα οθόνη TFT των 7 ιντσών με την ανανεωμένη διαμόρφωση ώστε οι πληροφορίες να παρέχονται με πιο ευανάγνωστο τρόπο και παράλληλα να εμφανίζονται οι παράμετροι των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.
Επιπλέον, στην κεντρική κονσόλα η οθόνη των 8,8 ιντσών είναι πλέον αφής με νέα εμφάνιση και λογισμικό ώστε να προσαρμόζεται πολύ εύκολα στις απαιτήσεις του χρήστη. Ο οδηγός μπορεί πλεον εύκολα να διαμορφώνει την οθόνη ώστε να επιλέγει τις πληροφορίες του συστήματος D.N.A., του κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, των συστημάτων ADAS, κτλ., ενώ για όλες τις λειτουργίες ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αν θα χρησιμοποιήσει την οθόνη αφής ή τον περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στην κονσόλα.
Συνεχίζοντας στο υπόλοιπο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα -που έχει ανασχεδιαστεί- φιλοξενεί πλέον μεγαλύτερους και πιο εύκολα προσβάσιμους αποθηκευτικούς χώρους, καθώς και χώρο ασύρματης φόρτισης.
Επίσης, νέος είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που είναι επενδεδυμένος με δέρμα, ενώ στη βάση του υπάρχει ένα λογότυπο με την ιταλική σημαία.
Ανανεωμένος είναι και ο περιστροφικός επιλογέας μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα πολυμέσων με ακόμα πιο ποιοτική αίσθηση και ακρίβεια στη λειτουργία του, ενώ το τιμόνι έχει διαφορετικό υλικό επένδυσης ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και έχει επανασχεδιαστεί για να φιλοξενήσει τις λειτουργίες που σχετίζονται με την αυτόνομη οδήγηση.
Σχετικά με αυτήν, στις νέες Giulia και Stelvio ΜΥ2020 παρουσιάζονται και μία σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που επιτρέπουν στο όχημα αυξημένα επίπεδα αυτόνομης οδήγησης και μια τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην οδηγική απόλαυση, την άνεση και την ασφάλεια.
Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 που διαθέτουν τα νέα μοντέλα, ορίζεται ως η δυνατότητα του αυτοκινήτου να ελέγχει αυτόνομα το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι σε δεδομένες συνθήκες, πάντα κάτω από την επίβλεψη του οδηγού, έτσι ώστε να προσφέρονται αυξημένα επίπεδα άνεσης στις μεγάλες διαδρομές.
Τα βασικά συστήματα με τα οποία εφοδιάζονται τα μοντέλα ΜΥ2020 είναι:
- Lane Keeping Assist (σύστημα διατήρησης πορείας): το οποίο σε περίπτωση απόκλισης της πορείας του αυτοκινήτου από τη λωρίδα κυκλοφορίας ειδοποιεί ηχητικά και με οπτική ένδειξη τον οδηγό, ενώ παράλληλα διορθώνει αυτόματα την πορεία.
- Active Blind Spot Assist (ενεργό σύστημα παρακολούθησης τυφλής γωνίας): το οποίο ενημερώνει τον οδηγό σε περίπτωση που κάποιο όχημα κινείται στην τυφλή γωνία του αυτοκινήτου και επενεργεί στο τιμόνι σε περίπτωση που διαγνώσει επικείμενη σύγκρουση.
- Active Cruise Control (ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας): το συγκεκριμένο σύστημα μεταβάλει την ταχύτητα του οχήματος έτσι ώστε να διατηρεί σταθερά ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Σε συνεργασία με το Traffic Sign Recognition and Intelligent Speed Control(σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και ελέγχου ταχύτητας) το Active Cruise Control μπορεί να διατηρεί αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος εντός των ορίων.
- Traffic Jam Assist and Highway Assist (σύστημα υποβοήθησης σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και κίνησης στον αυτοκινητόδρομο): παράλληλα με το Active Cruise Control, αυτό το σύστημα διατηρεί αυτόματα το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης ή κίνησης στον αυτοκινητόδρομο για μεγάλο διάστημα.
- Driver Attention Assist (σύστημα επαγρύπνησης): σε περίπτωση που το σύστημα διαπιστώσει κόπωση του οδηγού τον ειδοποιεί ώστε να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα.