Η τρέχουσα γενιά του Golf έχει ωριμάσει αρκετά και παρά τα χρόνια της, αλλά και τον επερχόμενο διάδοχο, η έκδοση GTI TCR παραμένει ένα ισορροπημένο και ικανότατο hot hatch, ακόμα και όταν το συγκρίνουμε με τα νεότερα και πιο ισχυρά μοντέλα του ανταγωνισμού. Και παρά το γεγονός ότι, με 290 ίππους ισχύος, το Golf GTI TCR μένει πίσω από αυτοκίνητα όπως τα Civic Type R και Renault Sport Megane Trophy, η ABT δε φαίνεται να πτοείται και δηλώνει πρόθυμη να βελτιώσει τις συνθήκες για το γερμανικό hot hatch…
Σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις που προτείνει σε πλαίσιο και αμάξωμα, η ABT προωθεί μια αναβάθμιση του κεντρικού «εγκεφάλου» (της ECU) του αυτοκινήτου , ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες του τετρακύλινδρου κινητήρα ΕΑ888 του Golf GTI TCR.
Η αναβάθμιση αυτή ανεβάζει την ισχύ στους 335 ίππους και τη ροπή στα 430 Nm, δύναμη που μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου, περιορισμένη ολίσθησης διαφορικού και του επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της VW.
Έτσι οι επιδόσεις αναβαθμίζονται σημαντικά για το TCR, με το 0-100 χλμ./ώρα να μειώνεται σε χρόνο κατά 0,2 δευτερόλεπτα στα 5,4, ενώ την ίδια στιγμή, με την αφαίρεση του «κόφτη», η τελική ταχύτητα ανεβαίνει από τα 250 στα 265 χλμ./ώρα.
Οι υπόλοιπες βελτιώσεις που προτείνει η ΑΒΤ για το Golf GTI TCR περιλαμβάνουν νέα ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για το σύστημα αναρτήσεων, νέα γκάμα τροχών, βελτιώνοντας έτσι και το «στήσιμο» του αυτοκινήτου, καθώς επίσης και περισσότερες επιλογές στη γκάμα των διαθέσιμων ελαστικών.
Περισσότερες φωτογραφίες: