Το νέο Ford Transit θα βοηθήσει τους χρήστες να γίνουν ακόμα πιο παραγωγικοί στην εργασία τους όταν το πιο συνδεδεμένο και αποδοτικότερο van 2 τόνων κυκλοφορήσει στις κατά τόπου αγορές στα μέσα του 2019 διαθέτοντας αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου κατά 80 κιλά, χάρη σ’ ένα σχολαστικό πρόγραμμα «περικοπής» περιττών κιλών.
Αποτέλεσμα της σύγχρονης σχεδίασης, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια υπολογιστή (CAD) και τεχνικών που συνήθως συναντά κανείς στην αεροδιαστημική βιομηχανία, το νέο Ford Transit προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά μηχανολογίας, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου αλουμινένιου καπό της Ford για επαγγελματικό όχημα στην Ευρώπη, ενός συνθετικού τροπέτου, καθώς και τροχών που είναι κατασκευασμένοι με τη μέθοδο της φυγοκέντρησης.
Οι παραπάνω είναι μερικές μόνο από τις καινοτομίες που βοήθησαν τους μηχανικούς της Ford να μειώσουν το απόβαρο του νέου Transit, ώστε να μπορούν οι πελάτες να μεταφέρουν μεγαλύτερα φορτία. Το νέο, πισωκίνητο Transit 350 GVM με το μακρύ μεταξόνιο και τη μεσαίου μεγέθους οροφή είναι, για παράδειγμα, κατά 80 κιλά ελαφρύτερο από το εφάμιλλο σε προδιαγραφές απερχόμενο μοντέλο, ενώ το αντίστοιχο προσθιοκίνητο van είναι κατά 48 κιλά ελαφρύτερο.
Το νέο Transit αυξάνει επίσης τον βαθμό παραγωγικότητας για τους επαγγελματίες με βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και 7%, χάρη σ’ ένα νέο σύστημα κίνησης που περιλαμβάνει μία αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων 2.0L EcoBlue diesel με εκπομπές CO2 από 156 g/km, ενώ πλέον διατίθεται και μία ισχυρότερη έκδοση 185 ίππων κι ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων για τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Επίσης, για πρώτη φορά στην κατηγορία, μία έκδοση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBlue Hybrid 48-volt με εκπομπές CO2 από 144 g/km βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση του κινητήρα 2.0L EcoBlue κατά 8% σε συνθήκες πόλης με συχνές στάσεις/εκκινήσεις.