In Pen & InkManuscriptsΧρήστος Κίτσος

Αγωνιστικά Πορτρέτα: Γιώργος Σκουλαριώτης

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΛΑΡΙΩΤΗΣ

Ένας ακόμη αγωνιζόμενος από την παλιά καλή εποχή των αγώνων, είναι ο Γιώργος Σκουλαριώτης. Γέννημα θρέμμα και μόνιμος κάτοικος Κατερίνης. Με πολύ αγάπη για το αυτοκίνητο και την ταχύτητα. Καθαρά ερασιτέχνης – χομπίστας, από τους αγωνιζόμενους που συμμετέχουν σε έναν αγώνα για την ικανοποίηση, την περιπέτεια, την χαρά του τερματισμού και όχι για θέσεις, βαθμούς και κύπελλα…

Ξεκίνησε να συμμετέχει σε αγώνες το 1978 με δεξιοτεχνίες (όπως άλλωστε και οι περισσότεροι συναθλητές του την εποχή εκείνη) και με αυτοκίνητο μια BMW 2002…

Πήρε μέρος σε όλο το κύπελλο Β. Ελλάδος για δυο χρονιές (1978 – 1979), αρχής γενομένης από τον αγώνα της Χ.Α.Ν.Θ., τότε που και οι δεξιοτεχνίες ακόμη γινόταν σε χωμάτινη επιφάνεια!

Μετά αποφάσισε ότι έπρεπε να ασχοληθεί με κάτι που θα του έδινε περισσότερη αδρεναλίνη και άρχισε να συμμετάσχει σε αγώνες Ράλλυ, με το ίδιο αυτοκίνητο, που το ετοίμασε (την BMW 2002) για Ράλλυ, και είναι και το μοναδικό αυτοκίνητο που οδήγησε…

Το 1980 λοιπόν ξεκινάει με τον πρώτο του αγώνα, το 11ο Ράλλυ Θερμαϊκού στις 23 Απριλίου, με συνοδηγό τον Φιλώτα Φαρδέλα. Ένας ασφάλτινος αγώνας με επτά Ειδικές Διαδρομές, που δυστυχώς εγκατέλειψε στο τέλος της 5ης  Ειδικής, τη «Νάουσα» των 15 χλμ., όταν μέχρι την στιγμή εκείνη ήταν στην 21η θέση γενικής κατάταξης και στην  11η θέση κλάσης 2/5.

Τον επόμενο μήνα -και πιο συγκεκριμένα- στις 7 Μαΐου παίρνει μέρος στο 2ο Ράλλυ Κένταυροςστον Βόλο με συνοδηγό πάλι τον Φιλώτα Φαρδέλα. Τον αγώνα τον διοργάνωνε η ΛΑΜ Βόλου και ήταν ένας χωμάτινος αγώνας με έξι ειδικές διαδρομές, που και πάλι όμως θα έχει την ατυχία να μην τερματίσει…

2 – 4 Σεπτεμβρίου 1980 | 5ο Ράλλυ Χαλκιδικής

Συμμετείχε και σε έναν διεθνή αγώνα, στο 5ο Ράλλυ Χαλκιδικής!

Στον αγώνα συμμετείχε με νέο συνοδηγό, τον φίλο του Τάσο Αραβοσιτά. Ο αγώνας είχε δύο σκέλη και 20 ειδικές διαδρομές, με τις 18 ειδικές να είναι σε χώμα και τις άλλες δύο σε άσφαλτο (η ειδική του Χολομώντα των 26.37 χλμ. που γινόταν δυο φορές).

Για άλλη μια φορά δεν θα μπορέσει να δει σημαία τερματισμού, αφού θα εγκαταλείψει στην 5η Ειδική Διαδρομή «Ολυμπιάδα 1» των 20.34 χλμ. Μέχρι τότε ήταν στην 43η θέση ανάμεσα στους Έλληνες και στην 20η θέση της κλάσης 2/9.

Αυτό ήταν το σύντομο αγωνιστικό ταξίδι του Γιώργου Σκουλαριώτη, ενός καθαρά ερασιτέχνη αγωνιζόμενου. Όσο ερασιτέχνης ήταν στους αγώνες άλλο τόσο επαγγελματίας ήταν -και είναι ακόμη- στην επαγγελματική του ζωή.

Ήταν οδηγός ταξί μέχρι το 1980 που άνοιξε κατάστημα, εμπορίας αυτοκινήτων και ανταλλακτικών. Κατάστημα που συνεχίζει και λειτουργεί ακόμη και σήμερα, βέβαια με την βοήθεια των δυο υιών του, τον Λάζαρο και τον Αλέξανδρο.

Ο Λάζαρος μάλιστα είναι αυτός που συνεχίζει την αγωνιστική δραστηριότητα της οικογένειας, αφού το αγωνιστικό γονίδιο πέρασε σε αυτόν. Συμμετέχει με πολύ μεγάλη επιτυχία σε αγώνες drift και αναβάσεων με ένα BMW M3 και σε αγώνες ράλλυ με το καινούργιο του απόκτημα, ένα Renault Clio RS Ragnotti…

Related posts
FeaturesHotIn Pen & Ink

AUTO ATHINA 2024: Όλα όσα αξίζει να δείτε στη μεγαλύτερη Έκθεση της Ελλάδος...

In Pen & InkManuscriptsMotorsportWRCΧρήστος Κίτσος

Ράλλυ Ακρόπολις: Ο «δικός μας» αγώνας…

In Pen & InkOld School

Ford Capri: Η ιστορία του θρυλικού κουπέ…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!