Auto NewsNews

Έρχεται η Maserati Grecale των 520 και πλέον ίππων…

Ετοιμάζεστε να αγοράσετε μια Porsche Macan; Ε λοιπόν η Maserati έχει να σας προσφέρει μια εναλλακτική επιλογή!

Μπορεί η Levante να απέτυχε να νικήσει την Porsche Cayenne, αλλά η ιταλική μάρκα ελπίζει ότι η Maserati Grecale θα προσελκύσει πελάτες  από το κοινό της Macan. Αν και είναι καλό να κρατάμε μικρό καλάθι, το εκπληκτικό supercar MC20 μας δίνει ελπίδα ότι τα μοντέλα με το σήμα της τρίαινας βρίσκονται σε ανοδική πορεία.

Να μην ξεχάσουμε και το νούμερο των 523 ίππων, που είναι η ισχύς της Grecale. Είναι βέβαιο ότι έχει τραβήξει την προσοχή όσων καθόντουσαν αναπαυτικά έως τώρα στη Στουτγάρδη, γιατί ξεπερνά την Porsche Macan GTS, η οποία είναι το αγαπημένο μικρό SUV επιδόσεων εδώ και τόσο καιρό. Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε τη Maserati που θέλει ένα κομμάτι της δράσης, η Macan είναι το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Porsche.

Έχοντας σκοπό να προστεθεί στη γκάμα των εκθεσιακών χώρων της Maserati κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η βασική έκδοση της Grecale GT θα εφοδιαστεί έναν υπερτροφοδοτούμενο ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με 300 ίππους, που φτάνει τους 325 ίππους για την έκδοση Modena. Και οι δύο έχουν την ίδια ροπή των 450 Nm και τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα σημειώνεται σε 5,6 και 5,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Αλλά είναι η έκδοση Trofeo που κεντρίζει το ενδιαφέρον, με τον V6 με διπλό τούρμπο κινητήρα να εκτοξεύει την ισχύ στους 523 ίππους και την ίδια την Grecale σε τελική ταχύτητα 285 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 πλέον έρχεται σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Το πλεονέκτημα των 89 ίππων έναντι της Macan GTS είναι ένα σοβαρό μήνυμα για τις προθέσεις των Ιταλών. Σε σύγκριση με τον κινητήρα Nettuno που είδαμε στο MC20, το μοτέρ της Grecale  διαθέτει τον ίδιο θάλαμο προανάφλεξης που βρίσκεται στο supercar, αλλά υπάρχει ένα συμβατικό υγρό κάρτερ στη θέση της λίπανσης ξηρού κάρτερ του κεντρομήχανου αυτοκινήτου.

Και αν η σκέψη ενός συμβατικού κινητήρα από το καπό δε σας ταιριάζει, μια πλήρως ηλεκτρική Grecale Foglore πρόκειται να έρθει το 2023. Το πρώτο EV της Maserati, η Grecale Foglore θα εφοδιάζεται με μπαταρίες 105 kWh και ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν 540 ίππους ισχύος και 800 Nm ροπής. Αν αναρωτιέστε, θα λειτουργεί στα 400 volt, οπότε αν και δεν ταιριάζει με την αρχιτεκτονική των 800 volt της Porsche Taycan, θα επιτυγχάνει εντυπωσιακές ταχύτητες φόρτισης.

Κάθε Grecale θα έχει τετρακίνηση ως στάνταρ, μαζί με ένα σύστημα που ονομάζεται VDCM, το οποίο αλλάζει τη δυναμική οδήγησης του SUV, ενώ η μετάδοση θα γίνεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και τα μοντέλα Trofeo θα έχουν προσαρμοζόμενη αερανάρτηση η οποία θα είναι επιλογή για τις μικρότερες εκδόσεις.

Το εσωτερικό της Grecale διαθέτει οθόνη αφής 12,3 ιντσών η οποία ενώνεται με μια μικρότερη οθόνη 8,8 ιντσών για τον έλεγχο του κλιματισμού σε παρόμοια ρύθμιση με το Range Rover Sport. Μια τρίτη οθόνη 12,3 ιντσών βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα ηχητικό σύστημα Sonus Faber με 14 ηχεία, με δυνατότητα αναβάθμισης σε 21 ηχεία.

Περισσότερες φωτογραφίες:

Related posts
Auto NewsNews

Η Suzuki ετοιμάζει ηλεκτρικό Jimny για την Ευρώπη!

Auto NewsNews

Volkswagen ID.7: Έρχεται με έξυπνο σύστημα κλιματισμού!

Auto NewsNews

Tο Renault Group και η CEA εξελίσσουν νέο ενσωματωμένο αμφίδρομο φορτιστή

Εγγραφείτε στο newsletter μας...

…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!