Η SEAT παρουσίασε την περασμένη εβδομάδα την ηλεκτρική της στρατηγική, η οποία μέχρι τις αρχές του 2021, περιλαμβάνει έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.
Η ηλεκτρική έκδοση του Mii και το el-Born θα είναι τα δύο πρώτα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας, ενώ η νέα γενιά Leon και το Tarraco θα διαθέτουν plug-in υβριδική έκδοση.
Επιπλέον, το CUPRA Leon και το CUPRA Formentor θα διαθέτουν επίσης στη γκάμα τους μια υβριδική παραλλαγή plug-in.
Ο Πρόεδρος της SEAT Luca de Meo, ανακοίνωσε στην ετήσια συνάντηση παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας ότι το CUPRA Formentor, το νέο CUV που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Martorell.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρίας, η SEAT θα αναπτύξει επίσης μια νέα πλατφόρμα οχημάτων σε συνεργασία με τη Volkswagen, μια μικρότερη έκδοση της Modular Electric Drivekit (MEB), πάνω στην οποία πολλά οχήματα μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων από διαφορετικές μάρκες, μεταξύ των οποίων και η SEAT, θα κατασκευαστούν μελλοντικά. Ο στόχος της νέας πλατφόρμας είναι η δημιουργία προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων με τιμή εισόδου κάτω των 20.000 ευρώ, ενώ περισσότεροι από 300 εξειδικευμένοι μηχανικοί θα συμμετάσχουν σε αυτό το project στην Ισπανία.
Η ηλεκτρική επίθεση φτάνει πέρα από τα νέα μοντέλα και περιλαμβάνει επίσης στρατηγική micromobility, η οποία, όπως ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress, θα ηγηθεί εντός του Ομίλου Volkswagen από την SEAT.
Το concept car Minimo και το ηλεκτρικό SEAT eXS kickscooter είναι δύο παραδείγματα-λύσεις αστικής micromobiiity που προτείνει η εταιρεία.