Το «Πράσινο Ford Fiesta», ο κεντρικός πρωταγωνιστής της διαφορετικής αυτής ιστορίας που θα σας διηγηθούμε στη συνέχεια, δεν είναι ένα απλό Fiesta μιας άλλης εποχής, ένα «παλιό» Fiesta από τις αρχές της δεκαετίας του ‘80 σαν όλα τ’ άλλα. Και αυτό γιατί κουβαλά μία μοναδική και γεμάτη αγάπη ιστορία. Μία ιστορία πάθους και αφοσίωσης ενός νεαρού άνδρα από τη χώρα μας, του Λουκά, που πριν πολλά χρόνια… ερωτεύτηκε το πρώτο του αυτοκίνητο!
Το «Πράσινο Ford Fiesta» κατασκευάστηκε τον Μάρτιο του 1981 και ταξινομήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας στις 13 Μαΐου της ίδιας χρονιάς. Ο Λουκάς το αγόρασε πολύ αργότερα, και συγκεκριμένα τον Ιούνιο του 1999, από μια μάντρα παλιών αυτοκινήτων, έναντι του ποσού των 400.000 δραχμών.
Την κίνηση στον τετράτροχο… έρωτα του πρωταγωνιστή μας παρέχει ένας 4κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 1.117 κυβικών εκατοστών και μέγιστη ισχύ 40 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων.
H «αναγέννηση» του «Πράσινου Ford Fiesta» έγινε με τον Λουκά να χρησιμοποιεί αυθεντικά ανταλλακτικά Ford, με μερικές, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, εξαιρέσεις: τον δεξιό καθρέφτη, το φινιστρίνι του συνοδηγού, το στροφόμετρο και δύο διακόπτες στο ταμπλό (ο αριστερός για να ανοίγει το βεντιλατέρ του ψυγείου και ο δεξιός για έξτρα προβολείς ομίχλης), ενώ οι ζάντες RS προέρχονται από την αγωνιστική ομάδα που προετοίμαζε τα Group2 Ford Fiesta της εποχής!
Τέσσερα ολόκληρα χρόνια χρειάστηκε να περάσουν ώστε ο «δραστήριος» και σφόδρα… ερωτευμένος Λουκάς της ιστορίας μας να κάνει το Fiesta του σαν καινούργιο. Από τότε, το… αναγεννημένο από τις στάχτες του Fiesta συντροφεύει πιστά τον περήφανο ιδιοκτήτη του σε κάθε πτυχή της κοινωνικής του ζωής
Στις διαδρομές από και προς την δουλειά, στις βόλτες με τη κοπέλα του, στις ώρες ξεγνοιασιάς με τους φίλους του. Παντού και πάντα, και φυσικά μόνο με αυτόν πίσω από το τιμόνι, καθώς ο Λουκάς αρνήθηκε πεισματικά όλα αυτά τα χρόνια να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να οδηγήσει το αγαπημένο «Πράσινο Ford Fiesta».
Βέβαια, όπως σε όλους τους κανόνες υπάρχει και μια εξαίρεση, έτσι και στην περίπτωση του Λουκά, που έκανε πίσω και «παρέδωσε» το «Πράσινο FordFiesta» στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του WRC, Sebastien Ogier, όταν βρέθηκε για δοκιμές στην Ελλάδα.