full screen background image
Search
Δευτέρα 28 Μάιος 2018
  • :
  • :

Παν. Πρωτ. Ράλλυ Χώματος: Ράλλυ Φθιώτιδος 2018

Δύο στα δύο για τον Μπαντούνα!

Στο άκρως επιτυχημένο εγχείρημα των δύο αγώνων των Πανελλήνιων Πρωταθλημάτων Ράλλυ Ασφάλτου και Χώματος της ΑΛΑΛ στο ίδιο διήμερο, ο Γιάννης Μπαντούνας και ο συνοδηγός του Κωνσταντίνος Σούκουλης με το κόκκινο Mitsubishi EvoV/VI κέρδισαν το χωμάτινο Ράλλυ Φθιώτιδος και διπλασίασαν τις νίκες τους σε ισάριθμους αγώνες φέτος.

Οι νικητές μοιράστηκαν από δύο νίκες στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές με τον Ιορδάνη Σερδερίδη και τον συνοδηγό του Frederic Miclotte, που ανέβασαν λίγο το ρυθμό τους με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5 στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για το Ράλλυ Ακρόπολις, σε λιγότερες από είκοσι μέρες.

Παρόλα αυτά, με τη σταθερή τους απόδοση σε όλες τις Ειδικές, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου του χωμάτινου Ράλλυ Φθιώτιδος 2018 ανέβηκαν ο Θέμης Χαλκιάς με τον Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi EvoΧ / C2/Ν4), αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Σερδερίδη-Miclotte.

Οι Μπαντούνας-Σούκουλης κέρδισαν τα δύο περάσματα από τη Γραμμένη, το δεύτερο εκ των οποίων μειώθηκε κατά 7,52 χιλιόμετρα (στα 14,45 χλμ.) στο ξεκίνημά της, εξαιτίας της κυκλοφορίας μέσα στην Ειδική μεγάλων ζώων κοντινής κτηνοτροφικής μονάδας.

Αντίστοιχα, ο Σερδερίδης πέτυχε τον πρώτο χρόνο στις δύο Ειδικές της «Δίβρης», στην πρώτη εκ των οποίων οι Σερδερίδης, Χαλκιάς και Μπαντούνας χωρίστηκαν από 4,56 δευτερόλεπτα. Όμως, η σημαντική διαφορά με την οποία ο Μπαντούνας επικράτησε στις δύο Ειδικές της Γραμμένης δεν άφησε στους αντιπάλους του περιθώρια αντίδρασης.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο Βασίλης Μπασιούκας βγήκαν νικητές στη μάχη των Mitsubishi Evo ΙΧ με τους Γιώργο Φιλιππίδη και «Huffy», ενώ πολύ εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις του ταχύτατου Γιάννη Αναγνωστάκου, ο οποίος με τον συνοδηγό του Χρήστο Μπακλωρή και το Citroen C2 GT της C5 κέρδισε την κατηγορία F2 θέτοντας εαυτόν επικεφαλής από την πρώτη κιόλας Ειδική, και κατακτώντας την 6η θέση της γενικής!

Οι «EL NAK Jr» και Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio Sport) στερήθηκαν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τη μάχη της κατηγορίας, αφού μετά το δεύτερο χρόνο στην πρώτη Ειδική, στην επόμενη είχαν έξοδο από το δρόμο.

Το αυτοκίνητο ανετράπη, αλλά το πλήρωμα δεν υπέστη τραυματισμούς και δεν υπήρξαν σοβαρές συνέπειες πλην μικρών υλικών ζημιών.

Εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο Θεόδωρος Τσάκαλος με την πλοήγηση του Δημήτρη Φαρακλιώτη, καθώς με το Toyota Yaris όχι μόνο κέρδισε τη C6, αλλά και ανέβηκε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης!

Πίσω τους, στην 9η, οι Κωνσταντίνος και Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS2000 / C3/E11) ήταν οι ταχύτεροι μεταξύ των αυτοκινήτων προδιαγραφών C3.

Ατυχώς, ο αγώνας είχε συνολικά 12 εγκαταλείψεις, εκ των οποίων τέσσερις με εξόδους από το δρόμο, αλλά καμία από αυτές δεν είχε σοβαρές συνέπειες. Άλλα 8 πληρώματα στερήθηκαν τη σημαία του τερματισμού λόγω μηχανικών προβλημάτων.