full screen background image
Search
Πέμπτη 16 Αύγουστος 2018
  • :
  • :

Έως και 380 ίπποι για το Leon Cupra 300 ST της JE DESIGN

Με τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα των 300 ίππων και την τετρακίνηση, είναι γεγονός ότι το νέο Seat Leon Cupra 300 ST 4Drive είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο για πολλές χρήσεις. Ωστόσο, η JE DESIGN θεωρεί ότι αυτό αποτελεί απλώς το σημείο εκκίνησης για τις εξατομικευμένες βελτιώσεις του αμαξώματος, της ανάρτησης, του κινητήρα και των συστημάτων εξάτμισης που περιλαμβάνουν ένα ευρύ κιτ αμαξώματος και αύξηση ισχύος μέχρι και τους 380 ίππους.

Οι επεκτάσεις των θόλων των τροχών εμπρός και πίσω αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό που συμβάλλει στη μυώδη εμφάνιση της μετατροπής του Leon Cupra 300 ST από τη JE DESIGN και δίνει χώρο για τις νέες 19-άρες ζάντες που επέλεξε ο βελτιωτικός οίκος. Το ένθετο του πίσω προφυλακτήρα με τις θέσεις για τις εξόδους της σπορ εξάτμισης μπορεί να έχει είτε μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα είτε εμφάνιση ανθρακονήματος. Το τελευταίο κομμάτι της μετατροπής είναι μια μικρή αεροτομή τοποθετημένη στην πίσω άκρη της οροφής. Τέλος, το σύνολο της μετατροπής αυτής από τη JE DESIGN διατίθεται στα 5.534 ευρώ.

Η JE DESIGN προσφέρει επίσης μια ποικιλία επιλογών για την αναβάθμιση του συστήματος ανάρτησης που ξεκινούν με ένα κιτ ελατηρίου χαμηλώματος (191 ευρώ) που ταιριάζει με τα εργοστασιακά αμορτισέρ και προσφέρει χαμήλωμα 20 χλστ. στο ύψος οδήγησης μαζί με μια πιο σπορ εμφάνιση. Ο πιο… ανήσυχος οδηγός θα εκτιμήσει το πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα KW-DDC για την ανάρτησή του (2.299 ευρώ), το οποίο προσφέρει μια λύση που λειτουργεί σε συνδυασμό με τον εργοστασιακό έλεγχο αναρτήσεων. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του συστήματος αυτού επιτρέπουν πτώση ύψους οδήγησης έως και 45 χλστ.

Και για να ταιριάζει με τη νέα σπορ εμφάνιση του JE DESIGN Leon Cupra 300 ST, η εταιρεία προσφέρει δύο στάδια βελτίωσης ισχύος που αυξάνουν την απόδοση σε 360 ή 380 ίππους. Η βάση αυτών των μετατροπών είναι μια πρόσθετη μονάδα ελέγχου plug and play τοποθετημένη μεταξύ του κινητήρα και της εργοστασιακής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (ECU).

Στο Στάδιο 1 (2.099 ευρώ) οι βελτιστοποιημένες καμπύλες καυσίμου, ανάφλεξης και ενίσχυσης αυξάνουν την ισχύ από 300 σε 360 ίππους, συνοδευόμενη από αύξηση της ροπής από 380 σε 450 Nm. Ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα πέφτει, σύμφωνα με την εταιρεία, από 4,9 σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 265 χλμ./ώρα, ενώ για επιπλέον 200 ευρώ ο περιοριστής ταχύτητας μπορεί να ανυψωθεί στα 280 ή 285 χλμ./ώρα.

Η μετατροπή στο Στάδιο 2 προσθέτει έναν σωλήνα εξάτμισης με διάμετρο 76 χλστ. (1.416 ευρώ) στις τροποποιήσεις του Σταδίου 1. Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες καύσης που προκύπτουν επιτρέπουν τη χρήση λίγο περισσότερης πίεσης στον κινητήρα, με ισχύ που φτάνει έως 380 ίππους και μέγιστη ροπή στα 470 Nm.