full screen background image
Search
Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017
  • :
  • :

Η άποψη της JE DESIGN για το νέο Seat Leon Cupra 300!

Εγκαίρως για το φετινό Motor Show του Έσσεν, η JE DESIGN παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα με τη μορφή ενός Widebody-Kit για το προσφάτως αναβαθμισμένο Seat Leon Cupra 300. Το πλήρες πρόγραμμα ρύθμισης και εξατομίκευσης του μοντέλου περιλαμβάνει και μια δυναμική αναβάθμιση ισχύος έως τους 380 ίππους, καθώς επίσης και ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, αναβαθμίσεις της ανάρτησης, πλήρες σετ αλουμινένιων τροχών και ελαστικών και ένα ιδιαίτερα… εύηχο σύστημα εξάτμισης.

Με τέσσερις τεράστιες επεκτάσεις αψίδων τροχών που συνδέονται οπτικά με τα προεξέχοντα πλαϊνά μαρσπιέ του αυτοκινήτου, το JE DESIGN Seat Leon Cupra 300 εντυπωσιάζει με τη δυναμική και σπορ εμφάνισή του. Ο νέος μπροστινός προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς υπογραμμίζει τις αθλητικές φιλοδοξίες αυτού του μοναδικού ισπανικού hot-hatch, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε έναν εντυπωσιακό μαύρο διαχύτη. Μια ρυθμιζόμενη αεροτομή βοηθά στην ευστάθεια του αμαξώματος και το σημαντικότερο είναι πως όλη αυτή η μετατροπή έρχεται με πλήρη πιστοποίηση TUV για την ΕΕ και την Ελβετία.

Το JE DESIGN προσφέρει επίσης εξειδικευμένες λύσεις αναβάθμισης πλαισίου για το νέο Seat Leon Cupra 300. Η βασική μετατροπή είναι ένα σπορ σετ ελατηρίων σχεδιασμένο για χρήση με τους αρχικούς αποσβεστήρες, το οποίο προσφέρει μείωση ύψους 20 χλστ. για πιο ακριβή χειρισμό. Οι περισσότεροι λάτρεις του αυτοκινήτου μπορούν να επιλέξουν το πλήρως ρυθμιζόμενο ελατήριο KW DDC με αμορτισέρ, το οποίο προσαρμόζεται στον εργοστασιακό ηλεκτρονικό ελεγκτή αποσβεστήρων.

Το ζάντες αλουμινίου JE DESIGN Twin Five Spoke σε μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα με γυαλισμένες άκρες γεμίζουν τέλεια τις καμάρες των τροχών και έχουν μέγεθος 10,0J x 20 ιντσών με ελαστικά 265 / 25ZR20 Hankook S1-Evo.

Και για τους οδηγούς που αναζητούν την απόδοση που θα ταιριάζει με την σπορ νέα εμφάνιση, μπορούν να επιλέξουν από δύο επίπεδα βελτίωσης της απόδοσης. Η JE DESIGN προσφέρει μια μονάδα ισχύος συνδεδεμένη με τον εργοστασιακό «εγκέφαλο» που αυξάνει την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 2.0 λίτρων από 300 σε 360 ίππους, με αύξηση της ροπή από 380 σε 450 Nm. Η μετατροπή του δεύτερου σταδίου της JE DESIGN περιλαμβάνει νέο σύστημα εξάτμισης , με το αποτέλεσμα να είναι οι 380 ίπποι ισχύος με ροπή 470 Nm, ενώ η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί στα 280 ή 285 χλμ./ώρα αυξάνοντας το ηλεκτρονικό όριο.