full screen background image
Search
Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017
  • :
  • :

Παν. Κύπελλο Ασφάλτου: 36ο Ράλλυ Κένταυρος

Οι Κρητικοί Αναπαλιωτάκης – Τσιούκας νικητές στο βουνό των Κενταύρων!

Στη πόλη του Βόλου, έγινε ο τελικός του κυπέλλου ασφάλτου, με το 36ο Ράλλυ Κένταυρος.

Ο αγώνας διοργανώθηκε από την Λ.Α.Βόλου (Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου) με 37 συμμετοχές.

Ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων έγινε στην παραλία του Βόλου, μπροστά στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στις 10.00 το πρωί του Σαββάτου (2 Δεκεμβρίου).

Έπειτα στις 13.30 το μεσημέρι, έγινε για πρώτη φορά σε ελληνικό αγώνα, shakedown, στην ειδική Κουκουράβα (2.7 χιλιόμετρα μήκος), όπου τα πληρώματα μπόρεσαν να στήσουν τα αυτοκίνητα τους. Το βράδυ στις 19.00 έγινε η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα από την παραλία του Βόλου. Δίπλα ακριβώς ήταν η γραμματεία του αγώνα στο ξενοδοχείο Park, ενώ το service park ήταν στο χιονοδρομικό κέντρο Αγριόλευκες στα Χάνια Πηλίου.

Την Κυριακή ξεκίνησε ο αγώνας με πέντε ειδικές διαδρομές στο Πήλιο, το «Βουνό των Κενταύρων».

Πρώτη, η Αλυκόπετρα (11 χλμ.), μετά το Καράβωμα (14.20 χλμ.) και ο Κισσός (9 χλμ.) που έγιναν από δυο φορές.  Ο τερματισμός έγινε την Κυριακή το μεσημέρι στο πιο κεντρικό σημείο του Βόλου, που δεν είναι άλλο από την παραλία του Βόλου.

Τον αγώνα κέρδισε ένα πλήρωμα από την Κρήτη οι Αναπαλιωτάκης – Τσιούκας με Seat Ibiza Kit Car. Οδήγησαν πολύ γρήγορα, κέρδισαν τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές διαδρομές και πήραν άξια τη νίκη.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι αφοί Καρπάνοι με Mitsubishi Evo X, οδηγώντας ήρεμα και με τακτική.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Καμπύλης – Τσαουσόγλου με Skoda Fabia S2000. Στο πρώτο πέρασμα από την ειδική Καράβωμα, είχαν ένα κλατάρισμα που τους στοίχισε σε χρόνο. Δεν το έβαλαν κάτω όμως, οδήγησαν γρήγορα στις υπόλοιπες ειδικές, κέρδισαν την τελευταία (Κισσός 2) που ήταν και η power stage και την τρίτη θέση γενικής.

Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Σταφυλοπάτης – Βεργοζήσης με Mitsubishi Lancer Evo XI.

Στην πέμπτη θέση γενικής αλλά και στην πρώτη της κατηγορίας F2 τερμάτισαν οι Αναδιώτης – Μακρινός με  Renault Clio RS.

Η κατηγορία C6 ήταν υπόθεση τοπικών πληρωμάτων.

Οι Βλάχος – Λεγαντής και οι Μιχαήλ -Μπαλωτής έκαναν το 1-2 οδηγώντας από ένα Peugeot 106, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Φαρσούλης – Γεωργίτσας με Citroen Saxo, που κέρδισαν και τον πανελλήνιο τίτλο της κατηγορίας.

Αλλά και οι Καμπύλης – Τσαουσόγλου εκτός από την τρίτη θέση του βάθρου κέρδισαν και το Κύπελλο Β. Ελλάδος!

Να σημειώσουμε ότι είναι η πρώτη φορά -από το 1978 που καθιερώθηκε- που κερδίζει το Κύπελλο Β. Ελλάδος οδηγός που δεν είναι κάτοικος Βορείου Ελλάδος.

Και για να σας προλάβω, μη με πείτε για τα πέντε πρωταθλήματα του κ. Χατζητσοπάνη Σωτήρη (1995, 1996, 1998, 1999, 2000), οδηγώντας ένα Ford Escort Cosworth. Ο κ. Χατζητσοπάνης ήταν ειδική περίπτωση τότε, γιατί έτρεχε μόνο -και σε όλους- τους αγώνες του Βόρειου χώρου, με Βόρειο συνοδηγό (Χρήστος Νάνος) και λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεων που είχε τότε, έμενε και πολύ καιρό στην Θεσσαλονίκη.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: HUNTER ACTION PHOTOGRAPHY, I.D. PAPPAS

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 

  1.  Αναπαλιωτάκης – Τσιούκας               Seat Ibiza Kit Car
  2.  Καπράνος – Καπράνος                      Mitsubishi Evo X
  3.  Καμπύλης – Τσαουσόγλου             Skoda Fabia S 2000
  4.  Σταφυλοπάτης – Βεργοζήσης        Mitsubishi Lancer VI
  5.  Αναδιώτης – Μακρινός                       Renault Clio RS
  6.  Γορίτσας – Σπύρου                            Mitsubishi Evo X
  7.  Κτιστάκης – Κτιστάκης                         Peugeot 306
  8.  Καραθανάσης – Καραθανάσης        Honda Civic Type R
  9.  Σπανός – Γκοτοβός                         Subaru Impreza N14
  10. Βλάχος – Λεγαντής                            Peugoet 106 S16