full screen background image
Search
Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017
  • :
  • :

Στη Βαλένθια η Michelin για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν

Η Michelin επέστραψε στην Ευρώπη για το μεγάλο φινάλε της σεζόν, στη Βαλένθια της Ισπανίας και τον αγώνα Gran Premio Motul de la Comunitat Valenciana, έναν αγώνα ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς ο τίτλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP θα κριθεί αυτό το Σαββατοκύριακο. 21 βαθμοί χωρίζουν τον Μαρκ Μαρκές (Repsol Honda Team) και τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Ducati Team) στην κορυφή της βαθμολογίας. Αυτό σημαίνει ότι ένας από αυτούς τους δύο αναβάτες – και οι δύο έχουν κερδίσει από έξι αγώνες αυτή τη σεζόν – θα γίνει ο δεύτερος πρωταθλητής από τότε που η Michelin επέστρεψε στο MotoGP το 2016.

Αυτή η πίστα είναι μοναδική, εξαιτίας της τοποθεσίας της, γιατί μοιάζει με στάδιο. Η σφιχτή της σχεδίαση, με τις εννέα αριστερές και τις πέντε δεξιές στροφές, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και συγκέντρωση για την επιτυχία ενός γρήγορου γύρου. Η αντίθετη φορά της πίστας των 4.005 μ. με τη φιδίσια σχεδίαση θα πιέσει αρκετά τα ελαστικά. Για να αντιμετωπίσει αυτήν την κατάσταση, η Michelin θα προσφέρει μία γκάμα ασύμμετρων slick ελαστικών για τον εμπρός και πίσω τροχό για αυτές τις ειδικές συνθήκες. Τα MICHELIN Power Slick ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακό, μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας με πιο ανθεκτική την αριστερή πλευρά, για να ανταπεξέλθει στις περισσότερες και πιο γρήγορες αριστερές στροφές. Στις επιλογές του μπροστινού, το μαλακό και σκληρό μείγμα γόμας θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης, ενώ το μεσαίο θα είναι συμμετρικό. Όλα τα πίσω ελαστικά θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης.

Τα ελαστικά της Michelin, που σχεδιάστηκαν για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν, θα έχουν την ίδια προσοχή που έχει δοθεί στα ελαστικά και στους προηγούμενους 17 αγώνες της σεζόν. Στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει στους αναβάτες, τις ομάδες και τους κατασκευαστές περισσότερες επιλογές για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου. Αυτή η γκάμα των ελαστικών έχει σχεδιαστεί και επιλεχθεί λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιορρυθμίες της πίστας της Valencia, δηλαδή τις χαμηλές θερμοκρασίες των πρωινών ωρών που είναι συνήθεις στην πίστα το Νοέμβριο και τις πιο ζεστές συνθήκες που αναμένονται την ημέρα του αγώνα, ή και την πιθανή βροχή.