full screen background image
Search
Δευτέρα 25 Σεπτέμβριος 2017
  • :
  • :

ΚΥΠ.ΑΝΑΒ.Β.ΕΛΛΑΔΟΣ: 3ος γύρος-Ανάβαση Λιβαδίου

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (Α.Ο.Θ.) διοργάνωσε το Σαββατοκύριακο 1 – 2 Ιουλίου, τον 3ο γύρο του Κυπέλλου Αναβάσεων Β. Ελλάδος, την ανάβαση Λιβαδίου.

Το Λιβάδι βρίσκεται περίπου 25 χιλιόμετρα από την Θεσσαλονίκη, στον δρόμο προς Πολύγυρο. Το μήκος της ανάβασης ήταν 3.970 χιλιόμετρα, μέρος των 8 χιλιομέτρων της «κλασικής» ειδικής διαδρομής Λιβάδι του Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Κλειστές στροφές που χρειάζεται -από μέρους του οδηγού- αρκετή τεχνική για να ανέβει γρήγορα, αλλά και πολλά ασφαλή σημεία που οι θεατές μπορούν να απολαύσουν το θέαμα.

Το Σάββατο το πρωί, στο χώρο της ειδικής, έγινε ο τεχνικός έλεγχος των 29 αγωνιστικών αυτοκινήτων που δήλωσαν συμμετοχή (δες εδώ) και αμέσως μετά τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμαστικών.

Ο κανονικός αγώνας ξεκίνησε την Κυριακή το πρωί στις 11.00.

Κλάση έως 1400 κ.εκ.

Νικητής  στη «μικρή» κλάση των 1400 κυβικών, ήταν ο συμπαθής οδηγός από την Δράμα, Ιωάννης Ταμπακόπουλος.

Οδήγησε το γνωστό Peugeot 205 Rallye, πολύ γρήγορα (με τις υποδείξεις του κ. Μάκη Γαγάκα) και πήρε την πρώτη θέση.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χρήστος Βεζύρης με ένα Peugeot 106 Rallye. Δυστυχώς τρίτος οδηγός στο βάθρο της κατηγορίας δεν υπήρξε μιας και ο Παύλος Μπαξεβανάκης με το Toyota Yaris εγκατέλειψε από κινητήρα λίγο πριν τον τερματισμό του πρώτου σκέλους!

Κρίμα γιατί από μαρτυρίες θεατών ανέβαινε πολύ γρήγορα.

Κλάση 1401 – 1600 κ.εκ.

Στην κατηγορία των 1600 κυβικών ταχύτερος ήταν ο Χρήστος Παρασκευάς με ένα Suzuki Swift E10 πρώτης γενιάς.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης με ένα Suzuki Swift Sport, A6.

Ο αγαπητός σε όλους μας Κώστας είχε και έναν άλλο λόγο που ήταν χαρούμενος, μιας και έγινε για δεύτερη φορά παππούς!

Τα συγχαρητήρια μας στην οικογένεια του.

Πολύ κοντά του, για μόλις 0,12 δέκατα του δευτερολέπτου στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Παναγιώτης Γιουβανίδης με Citroen AX Sport E10.

Κλάση 1601 – 2000 κ.εκ.

H κατηγορία των 2000 κυβικών ήταν Γαλλική υπόθεση. Πρώτος τερμάτισε ο οδηγός από τα Γιαννιτσά Ιωάννης Κωνσταντινίδης με το πολύ γρήγορο Citroen ZX Kit car E11.

Εκτός από την πρώτη θέση στην κατηγορία σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο ημέρας.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Αλέξανδρος  Αβραμίδης με Renault Clio A7 και το βάθρο συμπλήρωσε ο Βεροιώτης Γιώργος Παρασκευαίδης με Peugeot 306 Gti A7.

Κλάση Formula Saloon Turbo

Στην κλάση Formula Saloon με Turbo, ταχύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Τον ακολούθησε στην δεύτερη θέση ο Σερραίος «Πορτοκάλης» με την πολύ όμορφη Lancia Delta Integrale. Παλιά καραβάνα στους αγώνες ο Θόδωρος, όπως είναι το μικρό του όνομα, αφού το Πορτοκάλης είναι ψευδώνυμο, από τους πιο παλαιούς αγωνιζόμενους. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε πως μαζί με τον Αναγνωστάκη ήταν στον αγώνα οι πιο μεγάλοι, σε χρόνια εμπλοκής στους αγώνες αυτοκινήτου.

Τρίτος ήταν ο Παναγιώτης Παύλου επίσης με μια ακόμη Lancia Delta Integrale. Εδώ να πούμε ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς τους ανθρώπους που συντηρούν και έχουν ετοιμοπόλεμα αυτά τα πολύ ωραία ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Κλάση Formula Saloon 

Στην κλάση Formula Saloon με ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα, πρώτος τερμάτισε ο Σωκράτης Πάζης με το πολύ δυνατό BMW Μ3 E30.

Για άλλη μια φορά ο Σωκράτης έκανε αυτό που ξέρει καλά, να οδηγεί γρήγορα το δύσκολο BMW του, αλλά και να δίνει θέαμα στους θεατές.

Στις επόμενες θέσεις τερμάτισαν δυο οδηγοί από Σέρρες, οι Ιωάννης Ξανθόπουλος και Ζωίδης Δημήτρης οδηγώντας και οι δύο Alfa Romeo Alfasund και 147 αντίστοιχα.

Πολύ καλή δουλειά έγινε από τους ανθρώπους του Α.Ο.Θ. και έγινε ένας επιτυχημένος αγώνας. Το μόνο που μπορούμε να μετρήσουμε στα «κατά» του αγώνα, ήταν η αφόρητη ζέστη (40+ είχε κάποια στιγμή την Κυριακή) αλλά και αυτή δεν ήταν ικανή να αποθαρρύνει τους πολλούς θεατές που ανέβηκαν στο βουνό.

Να σημειώσουμε ότι υπήρχε ζωντανή αναμετάδοση του αγώνα από τον ΣΟΑΑΒΕ στο www.soaave.gr.

Για άλλη μια φορά μπράβο στον Α.Ο.Θ. για την οργάνωση του αγώνα. Επόμενος αγώνας του θεσμού θα είναι μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, στις 26 – 27 Αυγούστου στην ανάβαση Τοξοτών στην Ξάνθη και μην ξεχνάμε βέβαια το μεγάλο ραντεβού στις 16 – 17 Σεπτεμβρίου για το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.!