full screen background image
Search
Σάββατο 25 Νοέμβριος 2017
  • :
  • :

Δοκιμάζουμε το Fiat 500 1.3 MJT…

Μπιζού με χαρακτήρα!

Ποιος από όλους μας δεν έχει ονειρευτεί να οδηγεί μέσα στην πόλη ένα αυτοκίνητο μικρό με χαρακτήρα που θα τον κάνει να ξεχωρίζει;

Νομίζω πως όλοι μας! Το λιλιπούτειο 500αράκι είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο στις μέρες μας σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο.

Πολλές είναι οι ωραίες δεσποινίδες που στο πέρασμά του αναστατώνονται και πολύ θα ήθελαν να βρεθούν έστω και για λίγο πίσω από το τιμόνι του…

Με νέο παρουσιαστικό!

Το δημοφιλές 500αράκι ανανεώθηκε εμφανισιακά και πλέον λανσάρεται με ένα πιο φρέσκο παρουσιαστικό.

Σε αυτό έχει αλλάξει η μάσκα που πλέον εφοδιάζεται με νέα φωτιστικά σώματα, ενώ μάλιστα είναι τρισδιάστατη και μετατρέπει το μικρό από κλασικό σε σπορ.

Πίσω, έχουν ενσωματωθεί στα φωτιστικά σώματα τα φλας και άλλαξαν τα φώτα θέσεως, τα οποία ομορφαίνουν το γενικό σύνολο, το οποίο διασπά η τοποθέτηση του φωτιστικού πάνελ της όπισθεν που έχει τοποθετηθεί σε πολύ χαμηλό σημείο.

Επιπλέον, η νέα χρωματική παλέτα το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας, ενώ οι μεγάλες εισαγωγές αέρα που είναι πάνω στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, τα πλαϊνά σπόιλερ, η πίσω αεροτομή και οι νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προσδίδουν ένα σπορ δυναμισμό στο προφίλ του αυτοκινήτου δοκιμής.

Άλλα κόλπα στο εσωτερικό!

Άλλα κόλπα εντός της καμπίνας των επιβατών στο Fiat 500 που είναι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας.

Οι σπορ εκπλήξεις για τον ανήσυχο οδηγό εντοπίζονται στις δερμάτινες επενδύσεις οι οποίες κυριαρχούν σχεδόν παντού και δένουν αρμονικά μεταξύ τους σε αρκετά σημεία, ξεκινώντας από τα καθίσματα και προχωρώντας μέχρι το τιμόνι που φιλοξενεί επάνω του τα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας.

Η θέση του οδηγού βρίσκεται αρκετά ψηλά, αλλά ευνοεί τον πλήρη περιφερειακό έλεγχο του αυτοκινήτου, ενώ ο λεβιές ταχυτήτων είναι σε μια έξυπνη θέση στο κέντρο ακριβώς της κονσόλας, «κουμπώνει» ικανοποιητικά και ευνοεί τις γρήγορες αλλαγές.

Από επάνω του βρίσκεται μια οθόνη η οποία περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες καινοτομίες συνδεσιμότητας με smartphones καθώς και Navigation.

Κάτω από το μικρό καπό!

Κάτω από το μικρό καπό του πετρελαιοκίνητου Fiat 500 βρίσκεται ο 1.300άρης Multijet II με τα 95 άλογα, ο οποίος αν και φαντάζει αργός και κροταλίζει στο ξεκίνημά του, μόλις υπερβεί τις 2000 σ.α.λ, μεταμορφώνεται και χαρίζει ικανοποιητικό τράβηγμα στον οδηγό του.

Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 10,7 δευτερόλεπτα, χωρίς μάλιστα το αυτοκίνητο κατά τις μέσες μετακινήσεις του να καταναλώνει πολύ καύσιμο. Στο τελευταίο συντελεί και το έξυπνο σύστημα Start & Stop που δεν αφήνει περιθώρια σπατάλης στο αυτοκίνητο, καθώς σβήνει τον κινητήρα όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση. Χάρη σε αυτό οι εκπομπές CO2 διατηρούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα της τάξεως των 95 γρ./χλμ. και η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σχεδόν στα 5 λίτρα/100χλμ. κατά μέσο όρο.

Με σπορ καταβολές!

Το Fiat 500 με τον πετρελαιοκινητήρα είναι ένα μικρό αυτοκίνητο με σπορ καταβολές και αυτό φαίνεται από την πρώτη κιόλας επαφή που έχει ο οδηγός με αυτό.

Η ανάρτηση του είναι αρκετά σφιχτή στη ρύθμισή της, η οποία ναι μεν κοπανάει στις γενικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, ωστόσο χαρίζει μικρές κλίσεις και καλό κράτημα στο αμάξωμα παρόλο το μικρό μέγεθος του.

Συμπερασματικά

Το πετρελαιοκίνητο Fiat 500 έχει ξεχωριστό στυλ, είναι «γουστόζικο», έχει καλή οδική συμπεριφορά, καλό κράτημα, οικονομία καυσίμου και γλυκό γκάζι άμα ξεπεράσει τις 2000 σ.α.λ.

Επίσης, θα απαλλάξει τον υποψήφιο ιδιοκτήτη από τον πονοκέφαλο του παρκαρίσματος στην πόλη, την ώρα μάλιστα που αυτός θα κινείται με περίσσιο στυλ και θα μπορεί να τραβάει τα βλέμματα των περαστικών είτε αυτοί είναι γένους αρσενικού είτε ανήκουν στο αγαπημένο μας φύλο… Αρκεί να βρίσκεται σε θέση να δαπανήσει το ποσό των 15.150 ευρώ που κοστίζει το νέο Fiat 500 στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του.

ΥΠΕΡ: Εμφάνιση, Στυλ, Κινητήρας, Κατανάλωση, Εξοπλισμός, Ευελιξία

ΚΑΤΑ: Αντιδράσεις πίσω ανάρτησης, Τοποθέτηση χαμηλά του φαναριού της όπισθεν, Τιμή, Τράβηγμα κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ                                                      1.3D

Καύσιμο                                                                 Πετρέλαιο

Χωρητικότητα(κ.εκ.)                                                 1.248

Κύλινδροι                                                              4 σε σειρά

Βαλβίδες                                                                     16

Μεγ. Ισχύς(ίπποι/σ.α.λ.)                                         95/4000

Μεγ. Ροπή(Nm/σ.α.λ.)                                           200/1500

Θέση                                                                Εμπρός, εγκάρσια

Τροφοδοσία                                         Common rail, υπερτροφοδότηση

Εκκεντροφόροι                                                         2ΕΕΚ

Διάμ.X Διαδρ.(χλστ.)                                           69,6 x 82,0

Σχέση συμπίεσης                                                     16,8:1

Κιλά/ίππο                                                                   10,3

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός                                        Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός

Πίσω                                                             Ημιάκαμπτος άξονας

ΦΡΕΝΑ

Εμπρός                                                           Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω                                                                      Ταμπούρα

ΤΙΜΟΝΙ

Σύστημα                                                                 Κρεμαγιέρα

Υποβοήθηση                                                           Ηλεκτρική

Στροφές τιμονιού                                                          2,9

Διάμετρος στροφής(μέτρα)                                           9,3

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κίνηση                                                             Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο                                                            Μηχανικό 5 σχέσεων

ΤΡΟΧΟΙ

Διάσταση                                                                 16×6,0J

Υλικό                                                                       Αλουμίνιο

Τύπος ελαστικών                                    Continental ContiEcoContact 5

Διάσταση ελαστικών                                             195/45 R16

Ρεζέρβα                                                           Εκτάκτου ανάγκης

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ   

ΜήκοςXπλάτοςXύψος(χλστ.)                          3546x1627x1488

Μεταξόνιο(χλστ.)                                                         2300

Μετατρόχιο εμπρός(χλστ.)                                         1413

Μετατρόχιο πίσω(χλστ.)                                             1407

Βάρος(κιλά)                                                                 980

Χώρος αποσκευών(λίτρα)                                           185

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

0-100 χλμ./ώρα (δευτ.)                                               10,7

Τελική ταχύτητα(χλμ./ώρα)                                         180

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(λίτρα/100χλμ.)-ΡΥΠΟΙ(γρ./χλμ.)

Μέση τιμή κατασκευαστή                                             3,9

Μέση τιμή δοκιμής                                                       5,2

Μέγιστη τιμή δοκιμής                                                  6,1

Ελάχιστη τιμή δοκιμής                                                 4,6

Αυτονομία(χλμ.)                                                         714

Ρεζερβουάρ(λίτρα)                                                      35

Εκπομπή CO2                                                             95

ΤΙΜΗ(ευρώ)

Βασικής έκδοσης                                                     15.150

Αυτοκινήτου δοκιμής                                               16.350

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής: